Kysely: Keitä ärsyttää nuo "keksi edelliselle"-keskustelut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minua ne ärsyttävät todella paljon. Niitä on ihan liikaa näillä sivuilla. Pitäisikö kenties noille keskusteluille tehdä ihan oma osio?!

Niissä saattaa silloin tällöin nähdä chattaamista, sun muuta turhaa. Ja kaiken lisäksi niissä ei puhuta mistään järkevästä aiheesta (ainakaan yleensä).

Menetin hermoni juuri äsken kun näin taas noita keskusteluja!!!!!! RAAAAAH!

Kertokaa te muut käyttäjät omat mielipiteenne noista keskusteluista, ja mielellään perustelkaa ne.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ne eivät ole mitään minun lempikeskusteluja todellakaan, mutta eivät ne yleensä hirveän asiattomiakaan.(Että voi niihin vastailla) Kaikki liitty yleensä läheisesti taikka kaukaisesti Aku Ankkaan. Ne ovat eräänlaisia keskustelun foorumin "leikkejä" ja niitä on useinmiten jokaisessa keskustelu foorumilla jolla olen itse käynyt. Niille ollaan yleensä tehty oma osiokin, kuten tännekkin.(Mutta täällä se ei ole niin näkyvästi juuri niiden osio) Niitä voidaan sanoa myös ketjuiksi. Ne ovat ainakin yleensä salittuja, mutta eihän näistä Aku-sivuista koskaan tiedä...Mutta täällä homma menee välillä vähän yli ja kyseisiin keskusteluihin tulee myös yllättävän paljon spämmiä, vaikka keskustelun ideat ovat yleensä yksinkertaisia. Eli en vastusta kyseisiä keskusteluja, mutta en ole niiden

"kuluttajakaan" ja yleensä kun vastaan niihin niin keksin monelle lempinimen taikka sähkärin, mitä niissä pitää yli päänsä keksiäkkään.

Vierailija

Ei minua haittaa yhtään. Ja muistakaa, että tämän osion nimi on Kyselyt ja visailut. Minun mielestä kaikki "Keksi edelliselle"- jutut ovat juuri niitä visailuja.

Vierailija

Minusta ne on kivoja! Saa aina välillä nauraa joidenkin kaikenlaisille ideoille... :D Tuo: tee edellisestä vastaajasta uusi hahmo Ankkalinnaan on kyllä paras... :D No, Otto, jotkut tykkää jostakin, jotkut taas ei, mutta pitää jostain muusta...

Vierailija

Ei minua haittaa yhtään. Ja muistakaa, että tämän osion nimi on Kyselyt ja visailut. Minun mielestä kaikki "Keksi edelliselle"- jutut ovat juuri niitä visailuja.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Minusta se on kivoin.. muissa ei ole päätä/häntää, joskus on kiva osallistua.. niitä on vaikka mistä aiheesta, Keksi edelliselle ankka-sähköposti on ihan järjetön!

Vierailija

Minuakin ärsyttää välillä kyseiset keskustelut, mutta joskus ne ovat ihan hauskoja. En nyt oikein tiedä, ainakin se lempinimi -topic on ihan hauska. Toisekseen, samanlaisia sellaisia "keksi edelliselle"-keskusteluja on yllättävän paljon. Se alkaa jo pikkuisen ärsyttämään.

Joskus topicin keskelle ujuttautuu turhaa chattailua, tai "tehkää jo uus kysymys!!" -viestejä. Ne alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään, ihme etten joudu painehuoneeseen räjähdyspuuskieni takia. Miksi, oi miksi muutenkin tehdään sata samanlaista topiccia, kun parin sivun päässä on täysin samanlainen?

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Ei mitenkään pahalla, mutta eikö juuri AleksiMacAnkkahullu tee noita keskusteluja?

Taitaa kyllä tehdä. Ehkä Aleksi pitää niistä itse niin paljon, että haluaa tehdä niitä? Kaikkihan pitävät eri asioista, eikä ketään saa tuomita mieltymyksistään.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:Ei mitenkään pahalla, mutta eikö juuri AleksiMacAnkkahullu tee noita keskusteluja?

<br />

Taitaa kyllä tehdä. Ehkä Aleksi pitää niistä itse niin paljon, että haluaa tehdä niitä? Kaikkihan pitävät eri asioista, eikä ketään saa tuomita mieltymyksistään.

Juu, kaikki pitävät erilaisista asoista. En nyt ala tuomitsemaan ketään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat