postimäärä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hei! olen tekemässä kilpailua siitä kenellä on eniten posteja.äänestys loppuu 5.10.08 klo 11. olkaa ahkeria jotta saatte paljon posteja. jokainen saa palkinnon: hyvän mielen!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

(Huokaus..)

Juuri tällaiset keskustelut lisäävät spämmiä. Minä en ainakaan ala kasvattamaan viestimäärääni lyhyillä viesteillä ja chattailulla jonkun kilpailun takia. Sinun kannattaisi vähän miettiä, minkälaisen keskustelun teet. Sitä paitsi, trollauksesta ja spämmistä voi saada jäähyn, joten ei todellakaan kannata ryhtyä tällaiseen.

Kannattaa hieman miettiä; kumpi vie enemmän tilaa, monta yhden rivin viestiä vai kun änkee kaiken tekstin samaan viestiin? Sehän on aivan selvä, ensimmäinen vie paljon enemmän tilaa kuin jälkimmäinen. Sitä paitsi, asialliset ja hyvin luettavat viestit jäävät chattailun alle.

Vierailija

Tällaiset kilpailut vain nostavat spämmin määrää. Ja saako siitä hyvän mielen kun saa jäähyn, kun on chattailut jonkun viikon kaikkea turhaa? Minä en todellakaan aido osallistua tällaisiin "spämmi" kilpailuihin! Ja Jeppe-Pappa, elä enään kiitos tee tällaisia!

okei okei. voin varmaa uskoo sua. ÄÄNESTYS LOPPUIKIN NYT!!!!

Viisaasti sanottu, mutta olisit edes vähän yrittänyt tota kielioppiakin petrata viestiin...

Vierailija

jeppe-pappa kirjoitti:okei okei. voin varmaa uskoo sua. ÄÄNESTYS LOPPUIKIN NYT!!!!

Hyvä päätös, näin on kaikkien kannalta paljon parempi.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:(Huokaus..)<br />

<br />

Juuri tällaiset keskustelut lisäävät spämmiä. Minä en ainakaan ala kasvattamaan viestimäärääni lyhyillä viesteillä ja chattailulla jonkun kilpailun takia. Sinun kannattaisi vähän miettiä, minkälaisen keskustelun teet. Sitä paitsi, trollauksesta ja spämmistä voi saada jäähyn, joten ei todellakaan kannata ryhtyä tällaiseen. <br />

<br />

Kannattaa hieman miettiä; kumpi vie enemmän tilaa, monta yhden rivin viestiä vai kun änkee kaiken tekstin samaan viestiin? Sehän on aivan selvä, ensimmäinen vie paljon enemmän tilaa kuin jälkimmäinen. Sitä paitsi, asialliset ja hyvin luettavat viestit jäävät chattailun alle.

No, jotkut vievät voiton heti käsistä, nimittäin joillain on 2043 postia, kun toisilla 23. Niin ja kasvattaahan se postimäärää, mutta elämä on. Ei siinä kyllä kauheesti järkee oo, mut ahkerasta kirjotuksesta saa mitaleja, jos siis ei tullu mieleen... :D

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Tällaiset kilpailut vain nostavat spämmin määrää. Ja saako siitä hyvän mielen kun saa jäähyn, kun on chattailut jonkun viikon kaikkea turhaa? Minä en todellakaan aido osallistua tällaisiin "spämmi" kilpailuihin! Ja Jeppe-Pappa, elä enään kiitos tee tällaisia!<br />

<br />

<br />

Viisaasti sanottu, mutta olisit edes vähän yrittänyt tota kielioppiakin petrata viestiin...

MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MITEN JOKU KIRJOTTAA, EI SE OO SUN ASIAS, TIES VAIKKA JEPPE-PAPALLA OIS ÄIKÄS KYMPPI, MUT SE EI JAKSANUT KIRJOTTAA NÄISSÄ KESKUSTELUIS KUNNOL. ÄRSYTTÄVÄÄ, KU JOTKUT PUUTTUU TOISTEN KIELIOPPIIN, IHMISET ON ERI TASOSII JA JOTKUT TÄÄL SIVUIL OLIJOIST ON NUORII, JOTEN KIRJOTUS EI VOI OLLA VIRHEETÖNTÄ, SITÄPAITSI VIRHEI TULEE KAIKIL. :D

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:

jeppe-pappa kirjoitti:okei okei. voin varmaa uskoo sua. ÄÄNESTYS LOPPUIKIN NYT!!!!

<br />

Hyvä päätös, näin on kaikkien kannalta paljon parempi.

Millä lailla parempi, kirjotuksestahasn saa mitaleita, jos on ahkera? :)

Vierailija

Eihän tässä muutenkaan ole mitään järkeä sillä tietenkin Akuhullu97 voittaisi tämän koska hänellä on suurin määrä posteja täällä keskusteluissa, sillä Mac Ducky on nykyään MaD.

Vierailija

PIHKURA! Surekein aihe tähän mennessä ja taas yksi jäsen lisää "turhien topiccejen" suureen joukkoon! Onnittelut, tämä on turhimmista sijalla 3! :^/

Vierailija

Jatte kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:Tällaiset kilpailut vain nostavat spämmin määrää. Ja saako siitä hyvän mielen kun saa jäähyn, kun on chattailut jonkun viikon kaikkea turhaa? Minä en todellakaan aido osallistua tällaisiin "spämmi" kilpailuihin! Ja Jeppe-Pappa, elä enään kiitos tee tällaisia!

MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MITEN JOKU KIRJOTTAA, EI SE OO SUN ASIAS, TIES VAIKKA JEPPE-PAPALLA OIS ÄIKÄS KYMPPI, MUT SE EI JAKSANUT KIRJOTTAA NÄISSÄ KESKUSTELUIS KUNNOL. ÄRSYTTÄVÄÄ, KU JOTKUT PUUTTUU TOISTEN KIELIOPPIIN, IHMISET ON ERI TASOSII JA JOTKUT TÄÄL SIVUIL OLIJOIST ON NUORII, JOTEN KIRJOTUS EI VOI OLLA VIRHEETÖNTÄ, SITÄPAITSI VIRHEI TULEE KAIKIL. :D

Uhhuh, et ole tainnut lukea keskustelupalstan sääntöjä. Siellä kielletään aivan selvästi "huutaminen", eli Caps Lockin käyttö. Kyllähän se on hauskempaa, jos viestejä on sujuva ja hauska lukea, vai mitä? Siitä ei tarvitse heti ruveta rähjäämään, jos toinen vähän huomauttaa. Sillä tavalla oppii vahingoistaan, jos toinen hieman valoittaa asiaa.

Millä lailla parempi, kirjotuksestahan saa mitaleita, jos on ahkera?

Minulle ei ainakaan tärkeintä ole mitalit ja viestimäärät, vaan viestin laatu. Sitä paitsi, jos yrittää todella sinnikkäästi saada omaa viestimäärää todella korkealle, tulee siinä samalla chattailtua. Chattailun haittoja on esimerkiksi se, että hyvät ja asialliset viestit jäävät chattiviestien alle. Siitä voi myös joutua jäähylle pitkäksikin aikaa, jos kirjoittaa yhden sanan viestejä 10-sivua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat