Mustakaavun tytär

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tietääkö kukaan mitään Mustakaavun tyttärestä? Itse olen lukenut tarinan jossa Kaapu kutsuu pientä musta-tukkaista tyttöä Irmaksi. "Irma, tule tänne!" Tarina löytyy vuoden 1995 lehdestä nro: 6, Synkkä-Kaapon paluu. Mutta onko Kaavun tyttärellä kaapua päällään? Kertokaa jos tiedätte jotain, please.

Olen Mustakaapu-fani :) ,pitäisi opetella piirtämään se :)

Kommentit (15)

Tupu&Hupu&Lupu
Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

Siru05 kirjoitti:Joo olen lukenut sen tarinan mis on se Irma :) Mutta mikä se Punakaapu on? Irmalla ei ole kaapua päällä ainakaan siinä tarinassa

Se on eräs mikin vihollisista joka on esiiintynyt 1-2 tarinassa. (olen nähnyt vain yhden joten en ole varma.

Vierailija

Olen lukenut kyllä yhden Valkokaapu-tarinan, siinä oli myös Mustakaapu. No en ihmettele jos kukaan ei oikein tiedä Mustakaavun tyttärestä oikein mitään, muuta kuin sen englanninkielisen nimen. Jossakin kylläkin oli, et sillä olisi ehkä kaapu, tiedä sitä.

Vierailija

Aku313, miksi huusit? Tiesitkö, että tuo on huutamista? Sori, en tahdo olla ilkeä...

Niin, olisi kiva nähdä tämä "tytär", mutta kukahohan olisi tämän tyttären äiti?:^)

Vierailija

Joo olen lukenut sen tarinan mis on se Irma :) Mutta mikä se Punakaapu on? Irmalla ei ole kaapua päällä ainakaan siinä tarinassa

Vierailija

Pate Punakaavun ei pitäisi olla mitään sukua Mustakaavulle. Eikä Patella ole samanlaista kaapua yllään, vaan hänen vaatetus muistuttaa ennemmin lepakkomiehen vaatetusta. Ei kuitenkaan viittaa. Nimi on hämäävä.

Hyvä huomio Ilo-97. Kukakohan on Mustakaavun tyttären äiti, onkohan hänelläkin kaapu. Toinen asia mikä mietityttää on miksi Mustakaavulla ja Valkokaavulla (Valkokaapolla?) on kaapu vaikkakin ovat tavallisia ihmisiä, ainakin Mustakaapu. Jossain oli, että he olisivat syntyneet Kaapukylässä, jos oikein muistan, vaikuttaisiko se aisiaan: miksi kaavut.

Vierailija

Tytär (Phantom Brat), joka on esiintynyt harvoin. Samaten kaksoisveli Valkokaapu.En tiedä heistä juurikaan mitään, en usko että kaapua tyttärellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat