(c330a961-55c9-4390-89a0-1478c5f0b378) - c330a961-55c9-4390-89a0-1478c5f0b378

Vierailija

This thread contains comments for topic "c330a961-55c9-4390-89a0-1478c5f0b378" (id=c330a961-55c9-4390-89a0-1478c5f0b378) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Nuñezin piirtämät ankanpojat ovat aika vihaisen näköisiä. Tarinassa hyvä käsikirjoittaja; pisteet 3/5. Alkaa ärsyttämään jo nuo van Hornin hyttyset ja Unkka. Unkka on hauska kun hän heittää myöskin ärsyttävän Veronikan veteen. Tarina on liian yksinkertainen, en tykkää; pisteet 2/5. Harmi että Heymansien tarinat ovat aina niin lyhyitä, mutta hauskoja ja hyviä ne ovat. Tällä kertaa voiton vie Mau Heymansin piirtämä tarina; sille annan pisteitä 4/5. Bas Heymansin tarinalle annan myös neljä pistettä, mutta se ei ollut aivan niin hyvä.

Vierailija

Ööh, en ole ihan kaikista "kaksoisolennosta" varma, mutta yhden tiedän tai 2... :^/ Voisitteko kertoa ne joskus, siis ketä ne on... Hornia, ihan kelpo piirtäjä, mutta kuitenkin aika huono... No, odotan lehteä kumminkin.

Vierailija

Jipii!!! William Van Horn on tosi hyvä piirtäjä, odotan seuraavaa akkaria innolla, koska kuulostaa hyvältä.

Vierailija

Tunnistaisinko? Koetan: Akin kuvassa on: Professori. Tupelo vai oliko se Hupelo? Jukan kuvassa on: Jokin Junttapurin Maharadza Empun kuvassa on: Tyhjälässä asuva.. öö? Virvan kuvassa on: Vaikuttaa tutulta, mutta kuitenkin ??? Lillin kuvassa on: Leenu tai Liinu

Vierailija

Totta puhut, djlordi, ne ovat hyvin vihaisen näköisiä, Nuñezin piirtämänä... :^/ Horni vain ei ole mikään paras piirtäjä, mutta muuten oli hyvä artikeli... :)

Vierailija

Odotan innolla Akkaria, kiva että siinä on William Van Hornia! Minun mielestäni hänen tyylinsä on todella hyvä ja hauska. Siinä ei ole mitään sulateltavaa, toisin kuin esim. Bernadon tyylissä.

Vierailija

Hyvä akkari oli. Luin sen juuri äsken, ja totesin, että onpas Unkka kuin ilmetty saituri, mutta hieman lihavammassa kunnossa...

Vierailija

Hahhaa! Tuo kuva tuossa on mainio, nauran itseni kuoliaaksi. Ja kyllä, tunnistan kaikki teidän kuvanne mutta en muista ainoastaan Akin kuvaa, eipä mahdu aivoon kuka siinä oikein poseeraa. Mutta odotan todella suurella innolla seuraavaa Aku Ankkaa, oikein tutisen jännityksestä tai no... ...en aivan.

Vierailija

Horn on ihan ok+hauska. Olen lukenut tuon sarjan. Olikos se tuossa missä mummon rautasänky heittelehti ympäri huonetta hahhahhaaa. Kiva että tämä sarja tuli. Ps.tunnistin tarinan kuvasta koska olen lukenut sen niin moneen kertaan. Pps. mökillä akkarit 61-62 73-2008. Aika paljon siis. Ppps anteeksi paljastus.

Vierailija

Jes, Van Hornia olen odottanut ja hyvä että sitä tulee nyt, koska tykkän hänen tyylistä. Tyyli on hauskaa sekä omaperäistä ja juuri nuo naaman ilmeet hän osaa piirtää jotenkin, että ne aina naurattavat kuten tuokin kuva. Toivottavasti Akkarin loput tarinat ovat myös hyviä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat