Kiroilevat Karhuveikot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Seikkailussa, jossa karhuveljet naamioituvat mummoiksi piileskelläkseen ryöstösaaliinsa kanssa poliiseilta, karjaisee yksi karhuveikoista toiselle koplalaiselle paljastuessaan mieheksi: "Vanha kunnon pallinaama!"!!! samalla kun tempaisee peruukin hänen päästään!! Onko akkarin sensuuri ollut tavallista löyhempää tarinan ilmestyessä vai onko pallinaama-sanalla jokin muukin tarkoitus!!???????

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Öööhh.. mielenkiintoista. Kuulostaahan se hieman kaksimieliseltä, mutta eihän sitä koskaan tiedä tarkoittiko se tuolinaamaa...

Vierailija

Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. Mukava lausahdus se oli ja en usko, että siitä kellekkään traumoja tulee! Pallinaama sattuu olemaan siihen hyvä huudahtus. Ja olen lukenut erään englantilaisen Aku-sarjakuvan, jossa Aku nimitettiin leikkimielessä gayksi.

Vierailija

Tiedätte varmaan, mitä tuo kyseinen sana tarkoittaa? On tuo aika härskiä, mutta en minä niin isoa numeroa siitä tekisi.

Vierailija

Se oli kyl aika hauska.Ei se mua ainakaa haittanu vaikka siin sanottiinki pallinaama ja jos pallinaama on jonkuu mielest kirosana niin voi jösses sentää kuten Kurpitssa sanoi.

Vierailija

Siis ei tämmötteestä asiasta tartte tehä mitään numeroo! Jossain Aku Ankassa nyt sattumoisin on ollu sellanen lausahdus, joten so what?? Ollutta ja mennyttä. Ja jos jotain pallinaamaa verrataan johonki muuhun "kirosanaan", nii ei siin oo mitään pahaa. Ja jos jotkut haluu ajatella sen kaksmielisesti, nii antaa ajatella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat