Mistä kovakantisista pidät eniten ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mistä kovakantisista pidätte eniten? Itse pidän eniten ehkä Rosan kovakantisista.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

roope ankan elämä ja teot se valaisee ankkojen menneisyyteen vaikka kyllä kaikki tietää että roope asu skotlannissa ja meno klondikeen kultaa kaivamaan jne.

Vierailija

Of course Don Rosa books is the best(Hehe! Kielenvaihdos. Kielioppivirheitä täynnä:)). Eli Don Rosan kovakantiset ovat parhaita, erityisesti Roope Ankan elämä ja teot. ;)

Vierailija

Täytyy myöntää, että Ankantekijät -sarja on suosikkini, vaikka Barks on kuitenkin mielestäni paras piirtäjä... Toisena tulee sitten Barksin juhlasarjat ja kolmantena Barksin Ankalliskirjasto. Tykkään myös Carl Barksin kootuista tietysti, mutta niitä mulla ei ole kuin kaksi :s

Ankkalinnan kirjat ovat surkeimpia (ja halvimpia) koska niissä kaikki tarinat ovat Suomessa jo aiemmin julkaistuja ja on aika turhauttavaa ostaa niitä sen vuoksi...

Vierailija

Minä Aku Ankka kuuluu mun suosikkeihin, sillä siinä nähdään kunnon Barks tykitystä ja tarinat on hyvii, mutta RAEJT 1 on kyllä myös hyvä, mutta itselläni ei ole sitä. Jännityksellä odotan josko iso veljeni antaisi kun sillä on se alkuperäisenä ja sairaan hyvässä kunnossa että huh huh.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat