Vuoden paras 2008

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Eli tähän keskusteluun sanotaan tältä vuodelta:

Vuoden kivoin käyttäjä

Vuoden fiksuin ankka-ostos

Vuoden hauskoin/tyhmin keskustelu

Vuoden kivoin/tylsin sarjakuva ja

Vuoden kivoin paikka/ilma akkarin lukemiselle.

Vastatkaa ja muistakaa PERUSTELLA! Lopuksi katsotaan sit onkos tullut samanlaisia vastauksia : )

Kommentit (7)

Vierailija

Vuoden kivoin käyttäjä on: Af1, kuinkas muutenkaan.

Vuoden fiksuin ankkaostos: Hmm, en osaa vastata

Vuoden hauskoin/tyhmin keskustelu: Hauskoin on: Millaiseksi kuvittelet...? Ja tyhmimpänä kaikki visat johon kaikki ei voi osallistua.

Vuoden kivoin/tylsin sarjakuva: Kivoin oli: Aku Ankka ja tylsin joku Manga...

Vuoden kivoin paikka/ilma akkarin lukemiselle: Autotallissa oleva säkkituoli, siinä voi ihailla myös omaa Honda Monkeytäni...

No, siinä mun vastaukset.

Vierailija

Hups, unohdin perustelut, ehhehhee, perustelut vastauksiini:

Af1 on ollut hauska, huumorin tajuinen ja muutenkin mukava käyttäjä. Aina välillä on ollut kyllä jotain hieman asiatonta, moni muukin on kiva, Frodo95 ja Basistin mokoma ainakin!

No, tuohon perustelut on: en osaa vastata ;)

Millaiseksi kuvittelet-topicissa oli paljon hauskoja juttuja, parhaimpina MaDin ja Salwerin kuvaukset! :D

No, Aku Ankka on hauska, Mangat tylsiä, niin se vain on.

No, autotallissa on kiva puun haju, säkkituoli on pehmeä, ja näkee oman moponsa, saa aatteita, mitä sille voisi tehdä... :)

No, siinä mun perustelut.

Vierailija

Vuoden kivoin käyttäjä: MaD tietenkin.

Vuoden fiksuin ankkaostos: Kaikki taskukirjat

Vuoden hauskoin/tyhmin keskustelu: Top10-tyypit ja huonoimpia ovat ne JUUUSTOOOAAA!-keskustelut.

Vuoden kivoin/tylsin sarjakuva: en oikein tiedä...

Vuoden kivoin paikka akkarin lukemiselle: Oma kotini, ja sen hyvä sohva.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Minäkin vastaan : )

Vuoden kivoin käyttäjä on............ Taikisfani

Vuoden fiksuin ankka-ostos on Mini-taskari 3.

Vuoden Kivoin/tyhmin keskustelu on... kivoin millaiseksi kuvittelet...? tyhmin.. ne rajatut visat...

Vuoden kivoin paikka akun lukemiselle on.... ei keksi

Sarjis juttuun en edes vastaa..

Sellaset mulla..

Vierailija

Vuotta on kyllä vielä piitkä aika, mutta voin tehdä sellaisen ennakon eli voi muuttua listani sitten vuoden lopussa, jos tämän keskustelun enään silloin löydän. Ja jätän muutaman kohdan tietoisesti täyttämättä, kun jätän ne sitten totaallisesti vuoden loppuun.

Vuoden kivoin käyttäjä: Vuotta on vielä jäljellä niin tähän en meinaa vielä edes vastata!

Vuodenfiksuin ankka-ostos: Yleisesti Aku-lehdet, mutta Ankantekijät kolmonen, jonka on Vicar piirtänyt oli todella hyvä niin vastaan sen. Ja tietenkin kaksi näkkäriä ovat olleen hirmu hyviä, jotka olen tämän vuoden puolella ostanut!

Hauskin/tynhmin keskustelu: Hauskin on ollut ehkäpä Top-10 keskustelu ja yleisesti kaikki järkevät keskustelut. Huonoimat ovat olleet kaikki nämä trolli keskustelut..."haukotus"

Vuoden kivoin/tylsin sarjakuva: Aku Ankka on tietysti kivoin ja tylsin...Teräsmies varmaankin.. Ei vaan iske.

Vuoden kivoin paikka/ilma akkarin lukemiselle: Kun luin Don Rosan Talon Kokoinen Vastustaja sarjaa kesällä 24 astetta lämmintä, pihalla ruohon päällä makoilen oli olo aika täydellinen.

Näin minä vastasin tällaisen ennakon, mutta kuten alussa sanoin vastaan uudestaan tähän vuoden lopussa, jos keskustelu on enään sen jälkeen edes olemassakaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat