Lemmikit!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinulla lemmikkiä tai useampia? Mitä hauskaa/hassua lemmikkisi on tehnyt kerro mieleenpainuvin, tai jos sinulla ei ole lemmikkiä, haluaisitko ja millaisen? Toivon asiallisia vastauksia.Vuff! :D

Sivut

Kommentit (234)

Vierailija

Kiitos tää onkin ensimmäinen ja alkuperäinen lemmikki-topic :D ;)

Belgianpaimenkoira groenendael on kivannäköinen koira,

Koiran oppivaisuus on huippuluokkaa. Kiltti ja jotkut yksilöt muistavat vääryydetkin pitkään..Oon aina haaveillu Alaskanmalamuutista, en varmaan ikinä sellasta omista..pitää tyytyy tähän westieen! :D

Vierailija

adz kirjoitti:Siis katosko ne kissat? Vai jäi auton alle? Aika hauska se Elman takaisin tulo oli! Minkä ikäisiä Toffe ja Laku ovat? Kissat onki mestarikiipeilijöitä, meille tuli kerran pihaovesta vieras kissa sisälle, se kiipeili kirjahyllyssä ja ikkunalaudalla, ihme ettei pudottanu mitään, se haistoi pikkupöydällä olleen kesyrotan häkissä, piti nostaa häkki korkealle, niin silti yritti urkkia. Ajoin kissan ulos, aika hauskoja noi kissat on.

Niin, siis meillä oli ennen kaksi kissaa, Elma ja Elmeri (sisaruksia). Ensin Elmeri katosi, ja laitettiin ilmoitus lehteen. Tuli vaikka mitä ilmoituksia sieltä täältä mustasta kissasta, jolla on kuonossa, tassuissa ja mahassa valkoista. Sitten joku mies soitti, että oli nähnyt meitä läheisellä tiellä mustan kissan auton alle jääneenä. Oletettavasti se oli Elmeri.

Joskus kesällä 2008 katosi sitten Elma (harmaa, tummempia raitoja, valkoista kuonossa), mutta siitä ei sitten tehty ilmoitusta (älä kysy, miksi, en tiedä itsekkään).

No, sitten meille tuli kaksi söpöä pikku-kisulia, Toffe (Oranssiruskea) ja Laku (melkein saman näköinen kuin Elmeri). Tällä hetkellä ne ovat jotain yli 6kk.

Joskus syksyllä, kun tulimme mummulta ja vaarilta, niin tuli vastaan maukuen ja häntä pystyssä iso, harmaa kissa. Ja se oli Elma! Voi sitä riemua. Tosin Elmaa odotti pieni yllätys; kaksi vierasta kissanpentua.

Elmalla (3-vuotias) ja Tofella ja Lakulla menee ihan hyvin, nukkuvat välillä yhdessä. Ne kylläkin paljon useammin ottavat yhteen...

Vierailija

No, meillä on tuollainen koira, merkiltään pyregneidenpaimenkoira.

Nimeltään se on Tuffe, se on 1a 2kk vanha, ostettiin tänä kesänä. Sitä ennen meillä oli piempi koira, merkiltään: kääpiöpinseri...Nyt se on kuollut... :(

Vierailija

Heh, meillä lemmikkejä on ollut aina, ja kaikki yhtä rakkaita vaikka olisivat olleet meillä vain vähän aikaa:'(

1.Jerry-kissa.Poitsu. En muista kyllä hänestä mitään, olin niin pieni. kuollut.

2.Afa-koira.Tytsy. Sakemanni, lähde äitin koirarakkauteen. Siinä oli hassua se, että antoi mun tehä mitä mä halusin. Meitsi oli sen pentu<3. Kuulemma aina hypin sen yli, kun hän makoili. Kaikki oli aina kauhuissaan, että Afa-rouva puraisisi mua mutta niin ei ikinä käynyt...Taitaa olla kuollut...

3.Ricky-koira, poika, Saken ja Rottweilerin sekoitus. Lasketaanko rotukoiraksi, sehän on kahta rotua XD? Ihana koira, jouduttiin antamaan pois, muutettiin maalta kerrostaloon. Samalla annettiin Afakin pois. Nyt Ricky asustaa serkuillani:) Elää!

4.Nessu-kissa, taisi olla pari vuotta ennenkuin oltiin toivuttu Rickyn ja Afan lähdöstä, sitten tämä kissaneiti tuli meille. Muutettiin omakotitaloon, se tuli mukana, siitä tuli ulkokissa ja jäi auton alle...

5.Nöpö-hamsteri, taisi olla tyttö, kuoli lopulta onnellisena vanhuuteen...

6.Sheakspearin Koirapojat: Hamlet ja Romeo! Meidän nykyiset koiramme:)

7: Gerbiilit Ansa ja Tauno, luovutettiin meille, koska edellinen omistaja olisi halunnut teettää pentuja Ansan harvinaisen värin takia, mutta ei ne raukat osannut, niin ent. omistaja ei halunnut enää pitää niitä :o törkee tyyppi... Kumpikin kuoli korkeassa iässä.

8:Pirpana-siili, tyttö, oikeastaan isoveljeni mutta kyllä se oli meille kaikille rakas<3 kuollut korkeassa iässä...

9: Nero rottweiler. Poika. Nyt itkettää... Se kuoli tosi pienenä suuriin kipuihin, leikkauspöydälle... Me ei aluks tajuttu mikä sitä vaivasi, kun se ei enää oikein pystynyt kävelemään. Joku lonkkaluun lähellä oleva luu puuttui kokonaan syntymästä saakka. Kauhea shokki, surtiin sen kuolemaa ihan hirveesti, oli ihana persoona, niin kuin kaikki eläimet on:)Nyt sillä ei ole enää kipuja...Harmittaa kummiskin.

10: Blondi-koira,sakemanni tyttö,melkein valkoinen.Siitä nimikin:) Otettiin eläinsuojeluyhdiksylteltä. Hassuin muisto siitä, että meidän Romeo söi siltä aina kyljestä kaikki karvat ihan nysiksi? Outoa, mutta niin se vain oli...Jouduttiin luopumaan, koska muutettiin Saksaan ja eräällä pahalla mihellä nimeltä Hitler oli omistanut myös koiran, joka oli Saksanpaimenkoira nimeltään Blondi. Mei ei tiedetty sitä antaessamme Blondille nimeä, eihän me edes tiedetty muuttavamme Saksaan...Kuollut n. kuukausi sitten, Aika vanhana.

11: Sheherezade-misse, siamilaisneitokaiseni, jota suorastaan palvon (ja vihaan silloin, kun hän avaa jotenkin vaatekaappini oven ja meneee kiehnäämään valkoista turkkiaan minun mustiin vaatteisiini... Siis suorastaaan ihanaa...Miten kissa voi saada kaapinoven auki, jossa ei ole kahvoja vaan NUPIT? ) ja rakastan ja ylistän ja annan luvan kaikkeen!<3<3<3<3<3<3<3<3<3Miun oma tyttelini<3

12: Pikku-Puuma, Maine coon-kisuneiti, omistaja sisareni.Musta, joka rakastaa kiehnäämistä vaaleilla alustoilla...

13: Pikkuveljeni erakkoravut Jack ja Sebastian...yäk.

14: kaksi akvaariota

15: Isoveljeni ja hänen tyttöystävänsä siilivaaveli Pinni. Oikein söötti tyttö, Afrikan valkovatsasiili(vai mikä se nyt oli XD) niin kuin Pirpanakin oli:)

Siinä se taisi olla...

Vierailija

Ainiin, numero 9 jälkeen pitäisi tulla vielä yksi ennen numeroa 10, eli mun siskon ja mun ihanat albiinomarsut, joiden nimet on Nelli ja Pipsa. Jouduttiin luovuttamaan, koska ei voitu viedä Saksaan, olisi pitänyt laittaa karanteeniin ja blaablaablaa...ihania ne kylla oli, niin suloisia että!

Vierailija

Meillä on kissa jonka nimi on Roope se on sekarotuinen. Hän on hauskan näköinen kun sen kieli jää joskus hampaiden väliin ja on noin 1 cm ulkona. Meillä on myös koira jonka nimi on Erkki se on Beagle ja se on hauska kun se menee maahan makuulleen ja vetää itseään eteenpäin.

Vierailija

Meillä asustaa kultainennoutaja ja kaksi kissaa. Tämä kultainnenoutaja on siitä hassu, että se röyhtäilee aina, kun se on juuri jotain syönyt. Happovika, vai mikä lie? : D No, kerran kun kysyin siltä "lähdetäänkö lenkille" niin vastaus kuului tietenkin "Röyh" Kaikkia tempauksia ei edes tuppaaa muistamaan, enkä tiedä huvittaisiko ne ketään täällä muutenkaan. : D

Vanhempi kissamme on siitä ovela, että sen "ulkovaihde" kytkeytyy päälle eteisessä; se alkaa hiipimään ja tarkkailee ympäristöään aina ulos mennessään. Nuorempi tabbykuvioinen, lyhythäntäinen (jo syntymästä, siinä on osa jotain lyhythäntäistä rotua) on oikea hulivili. Innostuessaan se kiepsauttaa tätä vaaksanmittaista häntäänsä 360 astetta ympäri ja kiristelee samalla turkkiansa typerän näköisesti. Tämä tolppahäntä on muuten vähän koiramainen kissa. Se seuraa lenkille joskus mukana ja omaa muitakin koiramaisia piirteitä...

Useat ihmiset ovat sanoneet, että meillä on omituisia lemmikeitä! ; D

Vierailija

Meidän iskällä on karva - allergia, joten me ei saada mitään lemmikkiä, enkä kyllä haluaisi mitään kalaakaan. Jos saisin jonkun lemmikin, ottaisin koiran tai kanin! :)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Minullakin on lemmikkejä. Nimittäin villakoiria sängyn alla:D. Okein mukavia, eivätkä hauku turhasta. Ruokaakaan ei niile tarvitse ostaa läjäpäin eli siinäkin suhteessa ne ovat oikein käytännöllisiä.:D

Ainoa miinus villakoirista on se että ne laittaa aivastamaan, jos niitä on kenneli sängyn alla.. :D

Vierailija

Minulla on kissa nimeltä Edu se on jo melkeen 20v ja nuolee joskus mun naamaa jos menee pällistelemään sen naaman eteen se syö ihan ku hevonen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat