Mitä tv-ohjelmia katsot?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä ja minkälaisia tv-ohjelmia katsot? Katsotko urheilua, musiikkiohjelmia vai sisustusohjelmia vai draamaa?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Katon Pakoa, Lostia, Heroessia, Idolsia, Amazing Raceia, Houseia, Serranon perhettä, Salkkareita ja joskus Big Brotheria, Pelkokerrointa ja Täydellisiä naisia.

Vierailija

Pakoa,Idolsia ja Serranoa katon ihan koko ajan mutta niitä mitä tulee "sillon tällön" katottua on BB,Heroes,House,Muumit :D

Vierailija

Katson esim. C.S.I.-New York :a, mikä tulee muuten tänään : D ja katon Idolssia (vaikka se on huonompi,kuin edelliset tuotantokaudet)Ruma Bettyä,C.S.I :ta ja muitan semmosia poliisi sarjoja : D ja sitte katsoin Heroessia, mutta se jäi tauolle : P Jatkaisin katselulistaa kuinka kauan, mutta ei kukaan jaksa semmosii lukea x D

Vierailija

Minä katon enimmäkseen urheilua kuten Formulat, lätkä, talviurheilua jne. Sarjoista katon Pakoa (ehdottomasti), Simpsonit ja jotain mitä tv:stä sattuu sillä hetkellä tulla. Ai niin ja joka päivä katon myös uutiset.

Vierailija

Olen melko monia sarjoja katsova. Katson Salattuja elämiä, Formula 1:stä, Idolsia, Moto GP:tä, urheilua, jääkiekkoa (Totta kai!), Teletappeja, (No en) ja kaiken maailman muunlaisia ohjelmia.

Vierailija

Tv-ohjelmia, joita katson ovat mm. Salkkarit, telenovelia (esim. Tuhkimotarina & Lemmen Viemää), Sydämen Asialla, House, Jopet-Show ja Diagnoosi Murha, kunnes se sitten loppui muutama viikko sitten.

Vierailija

Mä katson Salkkareita, Idolsia, Pelkokerrointa, Ennätystehdasta, (katoin South Parkia, mutta se oli SUSI) ...urheilua ja vähän kaikkea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat