Keräileekö kukaan simpsonien oma kirjoja esim. "Homerin oma kirja"?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, että kerääkö? Itselläni on "Bartin oma kirja", "Margen oma kirja" ja "Homerin oma kirja".

Kommentit (12)

Vierailija

Minäkin olen samaa mieltä kuin Wondy ja dj...

Ne kaikki ei kyllä ole mitään omia kirjoja, niitä on olemassa vaikka mitä esim: Jymypaukku, pako vapautee, voitajan on helppo hymyilla, Bart spesial, Homerin oma kirja (no se kyllä on) ja sitten vaikka Juhla tarnitat tai Maaseudun hulina...Niitä on vaikka kuinka...

(Margen oma kirja nimistä kirjaa ei ole, ja se Bartin oma kirja on se Bart spesial...)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Minäkin olen samaa mieltä kuin Wondy ja dj...<br />

<br />

Ne kaikki ei kyllä ole mitään omia kirjoja, niitä on olemassa vaikka mitä esim: Jymypaukku, pako vapautee, voitajan on helppo hymyilla, Bart spesial, Homerin oma kirja (no se kyllä on) ja sitten vaikka Juhla tarnitat tai Maaseudun hulina...Niitä on vaikka kuinka...<br />

<br />

(Margen oma kirja nimistä kirjaa ei ole, ja se Bartin oma kirja on se Bart spesial...)

Haluaisin sanoa vastalauseen. Homerin oma kirja on, Bartin oma kirja on nimellä Bartin oma kirja voin vaikka todistaa, Lisan oma kirja on, Margen oma kirja on ja Maggiesta ei ole tehty VIELÄ kirjaa. Etsi vaikka Googlesta Bartin oma kirja tai Margen oma kirja. Kaikista hahmoista simpsonin perheestä on tehty kirja paitsi Maggiesta.

Vierailija

Oon kerran lainannut kirjastosta yhden Simpsonit sarjakuvakirjan, ja se oli aivan surkea, animaationa se toimii paremmin.

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Minäkin olen samaa mieltä kuin Wondy ja dj...&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ne kaikki ei kyllä ole mitään omia kirjoja, niitä on olemassa vaikka mitä esim: Jymypaukku, pako vapautee, voitajan on helppo hymyilla, Bart spesial, Homerin oma kirja (no se kyllä on) ja sitten vaikka Juhla tarnitat tai Maaseudun hulina...Niitä on vaikka kuinka...&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Haluaisin sanoa vastalauseen. Homerin oma kirja on, Bartin oma kirja on nimellä Bartin oma kirja voin vaikka todistaa, Lisan oma kirja on, Margen oma kirja on ja Maggiesta ei ole tehty VIELÄ kirjaa. Etsi vaikka Googlesta Bartin oma kirja tai Margen oma kirja. Kaikista hahmoista simpsonin perheestä on tehty kirja paitsi Maggiesta.

Totta, mulla on kaikki paitsi Maggien, tuo Moen oma kirja on mun uusin.

Sen lisänä mulla on iso joukko Simpson sarjiskirjoja ja DVD-boxeja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat