Pelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä pelejä pelaat? Omistatko mitään konsolia?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

No,minulla on tämä tietsikka ja Pleikkari 2.Minä en pelaa varsinaisesti tietokoneella lainkaan,vaan PS2:sen pelejä.Aivan,minä tykkään Crash Bandicoot-peleistä,ja minulla on myöskin Crash-autopelejä pari...toinen puolikkaana ja toinen ei edes romuna.No,taidan luetella muutaman:Crash Nitro Kart,Crash of the Titans,Crash Team Racing,Crash Bandicoot 2,Crash Bandicoot:The Wrath of Cortex.Tuo CTR on siis puolikkaana.Mutta ehkä minä joskus pelaan näitä PC-pelejä.

Vierailija

Tietokoneella kaiken maailman sota pelejä ja onhan mulla Game Boy advance sp ja Psp , Playstation 2 ja 1. Yleensä tietsikalla pelailen kylläkin.

Vierailija

Remy23 kirjoitti:No,minulla on tämä tietsikka ja Pleikkari 2.Minä en pelaa varsinaisesti tietokoneella lainkaan,vaan PS2:sen pelejä.Aivan,minä tykkään Crash Bandicoot-peleistä,ja minulla on myöskin Crash-autopelejä pari...toinen puolikkaana ja toinen ei edes romuna.No,taidan luetella muutaman:Crash Nitro Kart,Crash of the Titans,Crash Team Racing,Crash Bandicoot 2,Crash Bandicoot:The Wrath of Cortex.Tuo CTR on siis puolikkaana.Mutta ehkä minä joskus pelaan näitä PC-pelejä.

Niin,olen päässyt kovalla työllä Crash of the Titansin,CTR:n ja CNK:n kunnialla läpi.Noh,isosiskoni on pistänyt läpi Crash Bandicoot 2:sen.Sori tuplapostaus.

Vierailija

Tai no,ei kovalla työllä niitä kaikkia ole pelannut läpi.Tuo CNK on ihan leikintekoa minulle,ja olen saanut 12 hahmoa joilla voin pelata,tai siis ennen oli 8 hahmoa,joten olen saanut 4 hahmoa lisää!Tajuatteko,että olen voittanut Velon.Onko täällä muita Crash Bandicootista tykkääviä?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ostin tietokoneen perjantaina, en ole asentanut vielä kuin 2 peliä, Formula 1 2002 ja GTA San Andreas, meillä on kotona lisäksi PS2. PS1 ja Nintendo 8bit oli myös, mutta myimme ne vähän aikaa sitten.

Vierailija

Pelaan näitä urheilupelejä NHL:ää,FIFAA,PESsiä ja NBA:ta en tykkää mistään sotapeleistä. Tällä hetkellä ei omisteta mitään konsolia mutta, kohta ostetaan XBOX 360.

Vierailija

Minä omistan vain koneen enkä hirveästi pelaa mitään pelejä, kun ei oikein ehdi ja silloin kun olen koneella, olen yleensä täällä keskustelemassa.

Vierailija

minulla on tietokoneessa niin paljon pelejä että siinä menisi järki jos niitä alettaisiin lukea tai edes kirjoittaa, yhteensä peräti yli 500 peliä meillä kotona joista 450 on jollain tietokoneella kolmesta tietokoneesta minulla on myös pelikoneina Playstation 1, 2 ja 3, nintendoja erilaisia 3kpl ja Xbox 360 aiomme ostaa myös nintendo wiin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aloitusviesti on laihanpuoleinen, toivottavasti viestit eivät jaää yhtä hoikiksi.

Omistan pelaamiseen soveltuvia masiinoita hyvin vähän, oikeastaan vain tietsikan. Pelaan kuitenkin niin vähän, että tämä riittää hyvin. PC-peleistä tykkään ehdottomasti Simsistä, omistan kakkosen sekä kaikki ilmestyneet lisäosat. Lataan myös netistä melko paljon, varsinkin vaatteita, meikkejä ja hiuksia.

Yläasteella meillä oli tapana pelata korttia (kunnes se kiellettiin, että terveiset vaan sinne). Korttipelit ovatkin mukavia, vaikken niitä juuri osaa. Tuurini peleissä on myös käsittämättömän huono:'D Koronaa ja biljardiakin on mukava pelailla kun siihen on mahdollisuus, mutten kyllä oikein osaa niitäkään..

Vierailija

Tässä on meidän konsolit:

-PSP

-PS2

-Game Boy (Se ihan eka käsikonsoli, joka on ihan surkee)

-NES (-80 luvun konsoli, joihin parhaat pelit on Mariot)

-Kannettava tietokone

Tosin nykyään en pelaa näistä juuri millään paitsi matkoilla PSP:tä ja tosi harvoin PS2.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat