high school musical 1,2,(3)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En todellakaan fanita.

Kommentit (13)

Vierailija

fanita, oon kans lukenu kaikki, ja myös nähny KAIKKI olin sistersklubin "kans" ennakkonäytöksessä oulussa elokuun alussa... vähä se oli hyvä!!! mun lemppari gabriella montez, eli Vanessa Anne Hudgens...

Vierailija

kuka fanittaa high school musicalia??? mä ainaki, oon nähny kaikki ne huimat kaksi ja lukenu kaikki kirjat :) nyt tulee 24.10 (ei oo 100% varma) high school musical 3-senior years elokuviin! tai ainaki niin luki finnkinon sivuilla! mä aijon mennä, se on vaan niin paras! mut troy (zac efron) on paras ja se on komein ;D

Vierailija

no jos se on niiiiiin huono, niin perustelkaa miks se on huono!?!?!?!!? on paha sanoo et joku on huono, jos ei voi perustella mielipidettään.. -.-'

Vierailija

looora kirjoitti:no jos se on niiiiiin huono, niin perustelkaa miks se on huono!?!?!?!!? on paha sanoo et joku on huono, jos ei voi perustella mielipidettään.. -.-'

niin,perustelkaa!

Vierailija

looora kirjoitti:kuka fanittaa high school musicalia??? mä ainaki, oon nähny kaikki ne huimat kaksi ja lukenu kaikki kirjat :) nyt tulee 24.10 (ei oo 100% varma) high school musical 3-senior years elokuviin! tai ainaki niin luki finnkinon sivuilla! mä aijon mennä, se on vaan niin paras! mut troy (zac efron) on paras ja se on komein ;D

zac on paras ja oon kattonu ne kaikki ja lukenu. se on sika hyvä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat