Pidätkö traktoreista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen suuri FANI. Pienenä leikkasin Maaseudun tulevaisuus lehdistä traktorimainoksia ja niistä osa on liimattu kansioihin. Kertokaa tekin kommenttinne.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Traktoreista? No empä nyt tiedä, enkä kyllä ole kenenkään suuremmin niistä kuullut puhuvan, mutta onhan ne ihan hauskoja vehkeitä. Ukilla kyllä on joku sininen traktori(merkistä ei hajuakaan), jolla olen joskus ajat sitte ajanut(pienellä avustuksella kylläkin).

Ne traktor pullingissa olevat jotku traktorit on kyllä aika siistejä. :D

Vierailija

En ole mikään niin sanottu "fani" eli en oikeastaan tykkää. Meidän luokan kahella tyypillä on traktoreita mutta minua ne eivät kiinnosta.

Vierailija

hoo&ee kirjoitti:Meiä koulussa on kaks poikaa jotka puhuu vaan traktoreista joten en tykkää. Oon muutenki hevos hullu ja meill on aina hirvee riita siit kummat on parempia.

Meidän koulus on sama homma.

Vierailija

Noo, meillä on joku vanha traktori, sellanen punainen... (kertoopa paljn... ;)) No, en liiemmin mikään fani ole, mopot on kivempia.. :D

Vierailija

Et merkkiä muista Sami? Onko Massikka vai Natikka? Minulla on tuo viestimäärä kasvanut vaikka olen tänne kirjoitellut? Muillakin?

Vierailija

mun isällä ja äidillä on oma maatila.noin 50 lehmää ja vasikoita 25. kaks traktoria,Valtra N131(135 heppaa) ja massey ferguson(70 heppaa).

meillä päin monella on maatila ja traktoreita.

heppaa=hevosvoimaa.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Et merkkiä muista Sami? Onko Massikka vai Natikka? Minulla on tuo viestimäärä kasvanut vaikka olen tänne kirjoitellut? Muillakin?

Minullakin viestimäärä nousee tänne kirjoittaessa... :^)

Hmm, en tiedä, se on valmistettu joskus 70-luvulla, siinä ei ole kattoa, se on aika matala, ja ... aika pieni ja punainen, kuin piirrettytjen traktorit... :D

Vierailija

Traktorit rulettaa!! Meillä on 48 vuotta vanha Fordson Power Major, siinä vasta hyvä traktori, vaikka onkin jo aika vanha. Minä auraan sillä aina talvisin meidän pihan ja tien, eilen aurasin viimeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat