YouTube

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kattooko kukaan videoita YouTubesta? Minä ainakin katson, onhan minulla se oma profiilikin siellä, missä on videoita.

Tulee katottua kaikenlaisia videoita, musiikista Ismo Laitela-videoihin. Muuten, onko kukaan katsonut Ismo Laitela-videoita (ne on hyviä, ja niiden katsojamäärät ovat suuret)?

Sivut

Kommentit (447)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Kysmys: mikä on mielestäsi paras video YouTubessa?<br />

<br />

Itse en osaa vastata tuohon, mutta kumminkin paras on joku suomalainen vidi.

En osaa vastata mäkään, mutta kaikki musiikkivideot ja salkkarivideot ovat ainakin aika hyvää katseltavaa ja kuunneltavaa.

Vierailija

taskis kirjoitti:Hei Otto Ankka-98! Oon kattonut niitä Ismo Laitela-videoita. Ne ovat tosi hyviä. Ookko kattonu sitä "Ismo Laitela on omena?" Tai sitä "Ismon supervanukas?"

Tarkoitat varmaankin Otto Ankka-94?! Olen katsonut Ismo Laitela on omena-videon, ja olen katsonut myöskin supervanukkaan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mary-Kate kirjoitti:Teen hypoteesin; videosi ovat arvioni mukaan loistavia, jos minulta kysytään. Kohtahan se selviää. Muuten ihmiset, millä ohjelmalla teette videoita? Itselläni on vain tuo Windows Movie Maker.

Imarteleva hypoteesi, mutten ole laittanut yhtään videota. Kritiikki omaa tekemistä kohtaan on niin suurta, että kestää kauan, ennen kuin edes vakavasti harkitsen uploadaamista. Ja Muumi Maker minullakin on. Koska erikoistehosteisiin ei voi tukeutua, Muumimeikkerillä työskennellessä on kiinnitettävä huomiota erityisen tarkasti leikkauksiin sekä musiikin ja videon suhteeseen.

Mary-Kate kirjoitti:Ja Wondy, saanko kysyä, minkä kuvankäsittelyohjelman omistat?

Toki saa kysyä, en minä kysyjää pure! Sen sijaan turhien topiccejen tekijäitä voisin puraistakin.. Omistan Adobe Photoshop Elements jonkun, tähän se muisti tyssäsi. Ilmeisen kallis ohjelma oli (ainakin joskus), omani on kaverilta kopsattu. Ei sentää netistä:'D Olen käyttänyt myös vähän Gimpiä (piti ladata siskokkeen koneelle) sekä jonkin verran Paint Shop Prota, mutta näistä tykkään kyllä eniten Photarista. Tai sitten se on tottumiskysymys.

Mary-Kate kirjoitti:Ihmettelen välillä aina sitä, että miten ihmeessä jotkut voivat laittaa YouTubeen niitä musiikkivideoita ,(esimerkiksi Rihannan.) Mistä ihmeestä he ovat saaneet ne? Katsonut lähdekoodin jostain ja kopioinut, vai? En tajua tuota ollenkaan.

Tähän on varmasti useampikin keino, yksinkertaisin taitaa olla iskeä DVD koneeseen, tallentaa se koneelle, leikata sopiva pätkä ja pistää YouTubeen. Myös TV:stä tallentamalla ja sitten koneeseen siirtämällä tai ihan netistä lataamalla saa. Pistää LimeWireen hakusanaksi biisin nimen ja valitsee videotiedoston, pitäisi löytyä. Samoin esim. Mozilla Firefoxiin saa lisäosan, jolla voi ladata YouTubesta videoita. Sitten vaan lataa kylmästi joltakulta videon ja pistää omilla tunnuksilla siitä toisen version. Tai ottaa useamman videon ja tekee niistä ns. remixin. Onhan näitä.

Vierailija

On siellä tullut käytyä. Kuuntelen musaa ja katselen peleistä gameplay videoita. Viimeksi Kingdom Hearts videon. Eniten musaa.

Vierailija

En käy. En ole rekisteröitynyt, eikä kyllä kinnostakaan käydä katsomassa, ehkä jonkun harmittoman sims - videon.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Kyllä YouTubeen kannattaa rekata. Hyvä paikka!

Uskon, ärsyttää todella paljon kun en jostain syystä pysty.

Vierailija

Voihan Erkki! Eihän tästä tungoksesta saa mitään selvää. Pulinat on näköjään tullut. No aloitanpa.

Minulla on nick Youtubessa. Ja olen kyllä katsonut niitä Ismo-Laitela videoita Otto. Ne olivat mahdottoman hauskoja. ;D. Jos kiinnostaa nähdä parkouria ja trickausta, kirjoittakaa vain Lpt tricking tai Lpt 2008 Youtubeen. Siinä menosuuntia. ;D.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat