Harrastukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä pelaan jalkkista, Suunnistan ja pelaan 4h sählyy viikos.

Sivut

Kommentit (134)

Vierailija

Harrastukset...

Noo, mie olen harrastanut karatea 3vuotta, ja nyt samalla 2vuotta yleis-urheilua ja kitaran soittoa meidän bändissä... :D

Täälläkin ehtii aina välillä olla... :D

Vierailija

No harrastan PALJON Ankkailua ja muita harrastuksia ovat tennis, koris, pyöräily ja talvisin parasta on lumilautailu.

Vierailija

Luen Ankkaa paljon ja lisäksi harrastan uintia, pyöräilyä, musiikin kuuntelua ja olen kavereiden kanssa netissä.

Vierailija

No ankkailua..Lentopalloo, jalist bändisoittoo, BASSON SOITTOA ja kitaraakin osaan kohtalaisesti rämpyttää....;)

Vierailija

Minäkö? En varsinaisesti joukkueessa pelaa, mutta käyn uein talvella pelaamassa jäkistä (jääkiekkoa). Sitten on vielä jalkapallo, sähly, parkour, trickaus. Ja sitten laulelen aina joskus huvikseen. Voin muuten suositella kaikille parkouria ja trickausta. Mukavaa meininkiä. Parkouriin kuuluu esim. Two hand, One hand, Revense, Monkey yms.. Trickaukseen taas Backflip, Gainer, Monkeygainer, Frontflip jne.. Ja tietysti harrastan lisäksi kaikenlaista Ankkailua.

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Harrastan korista ja pianonsoittoa. Vapaa ajallani piirrän, olen netissä, pelaan pleikalla, tai luen akkareitani ja erityisesti taikaviitta 2000 lehtiäni, mutta niissä pk:n tyttöystävän mainitsemissa italiankielisissä albumeissa on vain 60-70 sivua, eikä 70-80 sivua.<br />

Ps: Kertoisitko, mitä italiankielisiä taikaviitta numeroja sinulla on? Vastaa mikä nimi tahansa, tiedän kyllä mikä paperinik on kyseessä.

Kuka tässä Taikaviitta lehdistä on puhunut? En minä ainakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat