Kuukauden ankkahankinta: Lokakuu 2008

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Wilkommen mukaan. Kisailussa on samat säännöt kuin edeltäjissään. Voittajan äänestys alkaa 24.10. Mukavia ostoksia.

Sivut

Kommentit (113)

Vierailija

1.Hyvä ankka joulun tuopi Ankalliskirjasto 2. 3,50.

2.Ankkalinnan synttärisankari 2,80

3.Itsehillinnn mestari, ankantekijät 3, tasan 3 eur.

4.Ankkalinnan maailmanmatkaajat 2,50.

5.Ankkalinnan konkkaronkka 2,50.

Halvaksi tuli ja kuu vasta alussa. Aion mennä kirjamessuille myöskin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Mihinköhän viestini oli hävinnyt?? :O

Akuhullu, missä kuljetit nuo kirjasi ja lehtesi kotiin? ;):)

Niin ja, äänestän Mattiii:ta, hyviä taskarihankintoja ja myös kirjoja...

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Hyvä, että äänestys alkaa vasta 26.pvä sillä messuilta minä ainakin parhaat ostokseni löydän.. En varmaan tässä kuussa kauheasti kirppareilta/divareista mtn osta, sillä pitää säästää messuille! Siellä sitten kulutan väh. sen 200e! Tavoitteena saada ainakin puuttuvat Ankalliskirjastot, Juhlasarjat ja Ankantekijät sekä uusimpia julkaisuja hieman halvemmalla esim. minari 4, lokakuun taskari, rokkikukot, kahdeksan kertaa Mikki -albumi yms... Ja jos MH:n juhlakirja ja Barksin jouku 1-2 ehtivät ilmestyä, niin ehkäpä nekin... Ja jos nimmaroituja kirjoja, tms. löytyy, niin nehän maksaa väh. 50e joten rahaa menee ;)

Ai niin..Barksin joulu!!!! :D pitää tehdä listaa ettei unohdu, toiv.tehdään hyviä löytöjä messuilla!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

wierii kirjoitti:Minä menen sinne jo huomenna eli torstaina.

Minullakin on suunnitelmissa mennä sinne jo huomenna. Toki menen myös perjantaina ja lauantaina... Ilmoittelen sitten lauantai-iltana ostokseni...:):) (vaviskaa!!!:D)

Vierailija

Mun paras hankinta mitä oon tässä kuussa hankkinut on mun mielestä vuoden 1968 lehet hyväkuntoisina, halvalla, vaan 1,94 € kappale. Siinä oli must aika hyvä ostos, kun sain hyväkuntoisen, vanhan sarjan halvemmalla kuin yhen vuoden tilaus.

Vierailija

Ja sitten tilasin netistä Ankalliskirjasto 3 ja 6, ja musta oli ihmeellistä, että ne oli alkuperäisinä, ja aivan naarmuttomia pinnasta ja sivuista, ja silti hinta oli vaan 12€. (Tilasin ne akkarin kaupasta)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Ankka313 kirjoitti:Oliko taskarissa 237 joku liite, Akuhullu, kun se maksoi 5e???&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Otan osaa, Ankkarock, siitä kun et pääse messuille!:/ Varmaan PIKKASEN potuttaa.... Itseänikin kyrsisi jos en sinne pääsisi..&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aiheeseen;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Tänään ostin Kupla tai tuutti -ankkavisailukirjan 5e...

&lt;p /&gt;<br />

Joo, ei tuossa tuplassa mitään liitettä ollut, se vain oli täysikuntoinen ja huom. ostettu KKP:stä.:):D Ei mikään ihan paras mahdollinen ostos siis...

<br />

Njaah. Mielestäni hinta olisi parhaimmillaan noin 3-4 euron hinnalla, mutta tuo 5 euroa.. Ihan hyvä ostos! kaupoissa Tuplat yleensä maksavat 7.50, mutta kun ottaa huomioon että onko se hyväkuntoinen, niin eiköhän tuo ihan hyvä ostos ollut. Jos olisin divarin pitäjä, niin laittaisin hinnaksi noin 4 e...

Yhdessä divarissa, jossa minä käyn normitaskarit maksavat 2€/kpl ja tuplat 3,50€/kpl. Minusta nuo hinnat ovat ihan sopivan halpoja siellä, kun taas kaupoissa taskarit maksavat yli puolet enemmän. Äh, pitäis saada ostettua Tähtihetki, mutta kun lähimmässä kaupassa ei vielä viime kerralla ollut sitä, oli kai loppunut.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Ja sitten tilasin netistä Ankalliskirjasto 3 ja 6, ja musta oli ihmeellistä, että ne oli alkuperäisinä, ja aivan naarmuttomia pinnasta ja sivuista, ja silti hinta oli vaan 12&euro;. (Tilasin ne akkarin kaupasta)

Tarkoitin siis kappaleelta, en yhteensä, ja tietenkin plus postikulut, eli jotain pari egee.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Mua vähän epäilyttää, äänestetäänkö täällä määrää vai yksittäisiä.<br />

Se just kummastuttaa, että kaikki äänestää Akuhullua, vaikka hän on hankkinut paljon, mutta ei mitään harvinaisia. Kun katoin tän läpi, jollain oli jokin harvinainen juttu laitettu, mut kukaan ei oo äänestänyt häntä. Ja tänhän keskustelun otsikko on Kuukauden ankkahankinta, joka viittaa yhteen ainoaan, eikä kuukauden suurimpaan läjään akkareita.

Joo, olen samaa mieltä sun kanssa. Minun mielestä tässä kisassa pitää äänestää just sitä harvinaista ja yhtä hankintaa. Ja annan ääneni adz:lle, koska hänellä oli hyviä kovakantisia huokeaan hintaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tapsa99 kirjoitti:Minä en pääse mihinkään kirjamessuille koska ei tänne pohjoispohjanmaalle tule semmoista kirjamessua...:(

No ei tule Etelä-Pohjanmaallekaan, vain Etelä-Suomeen, niinkuin aina kaikki.

Vierailija

Näitkö siellä enemmän kuin yhden Volkkari akkarin? Voisitko kertoa, jos näit useampia.

En, koska niitä ei ollut siellä myynnissä yhtäkään, valitan... Ostin omani kaverilta.

Vierailija

Tän päiwän ostokset:) ;

-Ankalliskirjasto 4, nahkakantinen, numeroitu, Marco Rotan nimmarilla, 65e

- Ankantekijät 10, Lannistumaton laivuri, 25e

-Hessu Marco Polo albumi

-AA Klassikko, Aku Maurien maassa

edellä mainitut albumit olisivat maksaneet 2e/kpl, mutta sain ne kaupan päälle kun ostin Ankantekijät 10

-Mikki ja Hessu olympialaisissa albumi, 40sent

-Ankronikka albumit 5 ja 6, yht 3e

-5kpl AA lehtiä, 10c/kpl

-Mini-taskari 1, 2,50e

-Iines lehti 4/2005, 0,50e

-

Eipä kai sitten muita...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat