Oletko hyvä koulussa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kysynpähän vaan. Itse olen ihan melko hyvä koulussa, sain seiskaluokan todistukseen paljon kaseja, ja muutaman seiskan (taisi olla yksi ysikin). Parhaimpia kouluaineitani ovat Äidinkieli ja Historia.

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

En minä mikään priimus ole. 8,7 viime kevään toikkarin keskiarvo eli ihan hyvin. Kokeista saan 8-9 ja enkun kokeista 7-6...(Ihan kauhea asia koulussa!) Parhaita aineita on kuvis, köksä, hissa, tt(Terveystieto) ja musiikki joskus. Kauheimat ovat englanti, matikka ja biologia...

Vierailija

No olen sen varran hyvä, että sain ruotsin kokeesta 6½.´No, ei siinä kaikki, sillä sain kahdesta peräkkäisestä matikan kokeesta parhaan numeron meidän luokalta. Sitä paitsi en muistanut, että se ruotsin koe oli juuri silloin!!(hirveetä selitystä)Liikassa olen kanssa aika-hyvä. Ainakin 3 paras meidän luokalla, vaikka itse sanonkin.

Vierailija

Olen, tosi hyvä parhaimissa aineissa jotka ovat: Äikkä, liikka, mussa, kuvis, kässä, matematiikka ja ussa, enkku

PS: olen parhain enkus yks meidän luokkalainen sanoi: neroin:):):)

Vierailija

Liksasta ja kässästä tulee hyviä numeroita, myös maantiedosta. Mutta minulla on erittäin hyvä matikkapää ja lyön koulun koe-ennätyksiä mennen tullen:)

Vierailija

Joo olenhan minä. Parhaat aineet ovat matikka, fysiikka ja kemia. Kemiasta mulla on 10 ja matikassa olen saanut 10:jä ja 9:jä. Muista aineista 7-9.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aina(Lähes aina) kokeissa täydet, ja Matikka on ihan liian helppoa, Äikäs en oo kauheen hyvä(Kamala käsiala), Puutyö mahtavaa, Musiikki kans kivaa, niinkun uskontokin, ympäritotietokin on kivaa(Yks päivä piti tuoda etana tai kotilo kouluun!).

Vierailija

Keskiarvo oli kevät tokarissa 7.8 ja yksi kymppi sieltä löytyi : käyttäytyminen. Niin no englannissa olen ihan hyvä pidän siitä kovasti. Matikassa taas todella huono tulee sellasia 5 ja 6 , mutta minkäs teet :)

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Liksasta ja kässästä tulee hyviä numeroita, myös maantiedosta. Mutta minulla on erittäin hyvä matikkapää ja lyön koulun koe-ennätyksiä mennen tullen:)

Tarkoitatko liksalla liikuntaa nimittäin liksa tarkoittaa palkkaa. :D

Vierailija

oon matematiikassa luokan Paras mutta äikässä olen kolmas...

ja kokeet on aika hyviinormaali koe mulla on 29/30 ja oon saanu ykkosellä joka kokeesta30/30 :^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat