Lempiruokasi?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli nyt kysyisinkin teiltä niin kotoisesta asiasta, kuin ruoasta eli mikä on lempiruokasi ja juomasi?

Minun lempiruokaani on äidin tekemä tilliliha ja Muumi-limu.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mörkömööpeli kirjoitti: Jee turha aihe...

Ei tosiaan ole turha aihe. kyllä tänne saa kirjoittaa tämmöisiä aiheita . Lempiruokani on Lasagne ja juoma on Cola Cola.

Vierailija

Mukava aihe. Minä ainakin tykkään monista ruoista, mutta lemppareita ovat erilaiset lihat: Pippuripihvi, grillatut lihat ja ruoan kanssa pitää olla ehdottomasti perunaa, myös ranskikset kelpaa. Ruokajuomana juon yleensä maitoa ja lempparijuomia ovat Fanta Ja Coca Cola Zero.

Vierailija

Aihehan on ihan hauska, mun lemppariruoka on kunnonkotiruoka elikkä perunaa nakkikastikkeella.Lempparijuoma on täl hetkellä ice tea.

Vierailija

Minun herkkuruoka on äidin spagettilaatikko (eli makaroonilaatikko, mutta spagetilla), nam! Lempijuomia on paljon, mutta sanonpa vaikka (myöskin) ice tea.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Kalat ovat hyviä ja makaroni ja spagetti, ...

Kalaruuat olisivatkin hyviä, olen allerginen kalalle, enkä makaronistakaan erikoisesti pidä, toinen herkkuruokani onkin pikkulätyt..ja mansikoilla.:D

Vierailija

Voi, onpas tänne tullut todella paljon uusia keskusteluja. Kaipa se johtuu siitä, että palsta on niin uusi?

Aww, ihana aihe. Jos suklaata ei saa laskea mukaan, niin se on ehdottomasti spaghetti ja jauhelihakastike sekä kananugetit ja ranskalaiset. Juomana maito tai sitten Coca cola, Muumilimukin on todella makean makuista nannaa.

Vierailija

Lempiruokaani on uunilohi (Maiskis, tulee vesi kielelle) ja lempijuomia on monia, mutta sanonpas samalla pari eli vesimeloni Fanta (Myydään Välimeren maissa) ja Coca-Cola.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat