Jalkapallo

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji. Pelaatteko itse jalkapalloa vai seuraatteko sitä esimerkiksi televisiosta? Kaikenlaista pölinää ja löpinää täällä jalkapalloon liittyen.

Itse voisin kertoa pelaavani Lohjan Pallon P97-junioreissa ja pelipaidastani löytyy numero 37. Olen pelannut LoPassa vasta yhden kauden ja tein juuri loppuneella kaudella kolme maalia noin 30. ottelussa. Eli yksi maali kymmentä ottelua kohden. Eilen, kauden päättäjäisissä, minut valittiin joukkueeni parhaaksi syöttelijäksi ja sain Michael Johnsonin nimmarin sekä kuvan. Sain juuri hänen nimmarin koska hän pelaa Manchester Cityssä ja minun joukkueen nimi on LoPa City :D

Suosikkipelaajani on Miroslav Klose, joka pelaa Saksan jalkapallomaajoukkueessa. Hän on niin kova pelaaja, että teki hattutempun Suomen maajoukkuetta vastaan MM-karsinnoissa pari viikkoa sitten.

Lisäksi suosikkijoukkueeni on FC Inter, jolla en tarkoita turkulaista vaan milanolaista seuraa. Jos et tiedä missä Milano sijaitsee niin täytyy kertoa että Italiassa...

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Itse en harrasta jalkapalloa, mutta pelaan sitä välkällä ja joskus hallissa, koska kaverini pyytää joskus.

Vierailija

Harrastan ja seuraan, jos otteluita tulee maksuttomilta kanavilta.

Mulla/mun veljellä on Forsselin nimmari kuvalla, sillä me maksettiin yhestä arvasta kumpikin puolet, joten se on oikeestaan meidän kummankin.

Vierailija

En pelaa enkä seuraa

Jos sä voisit tulla vielä kerran takaisin niin mä lupaan että kaikki oisi paremmin eikä sun tarvii olla peloissa sielä koska ilman sua mulla ei oo syytä elää<333333333333333333333333333333333333333333333333

Vierailija

Ammattilaisjalkapallo on huskaa kun ne "neidit" lentää maahan ja sitten (koskee tosi paljon) vaikka toinen ei olisikaan tehnyt juurikaan mitään.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No jalkapallo on ainakin meidän koulussamme suosittu välituntipeli, ja uskon että teidänkin kouluissanne.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Joo katson jalkapalloa ja pelaan jalkapalloa.Mulla on muuten C.Ronaldon nimmari ja kuva.Tein tällä kaudella noin 15 maalia.

Vierailija

Temer kirjoitti:Joo katson jalkapalloa ja pelaan jalkapalloa.Mulla on muuten C.Ronaldon nimmari ja kuva.Tein tällä kaudella noin 15 maalia.

Oikeesti, puhutko sä totta???? Onks sulla oikeesti Cristiano Ronaldon nimmari????? Jos tuo on totta niin milloin ja mistä sait?

Vierailija

Sori että tuplapostaan mutta me pelataan aina minifutista välkällä.Meillä on sarja menossa ja voitot ovat 7-6 meille.Olen tehnyt tähän asti sarjassa 6maalia.Ja meillä tarkoittaa että on aina 6vs6

Vierailija

En ole ikinä harrastanut jalkapalloa enkä aijokkaan. En myöskään katso sitä yleensä televisiosta. Silti htä olen siinä yhtä hyvä, kun ne jotka harrastaa. (kummallista?)

Vierailija

Mä harrastan futista FC POHUssa ja mun pelinumero on 9. Viime kaudella tein 8 maalia. Pelipaikkani on vasen laitalinkki. Ja minä kannatan HJK ta Liverpoolia Barcaa ja Bayern Muncheniä.

Vierailija

jalkapallo on siisti laji mä fanitan jjk:ta,manchester unitedia, liverpoolia ja fc milanoa.mulla on fernando torresin nimmari

Vierailija

Jeah,jalis on kylkova laji...Ite oon mokke :D...Ite fanitan juventusta ja real madridia..Kovia joukkueit...Meilki on välkil pelei...:d ...Mut ei varsinaista ''liigaa''.....;)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat