Mitä TV ohjelmia katsotte

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ite katson Salkkareita,simpsoneita,Big Brotheria ja Donnelyn mafiaveljiä.Joskus Digiviih...

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

En katso paljoa mitään, mutta katson Idolssia, Suomen pelkokerrointa ja TIETYSTI joka vuosi Euroviisut! Jee! Meillä on tallennettuna kolmet Euroviisut vuosilta 2006, kun Suomi ensimmäistä kertaa Euroviisuhistoriassa voitti ja teki vielä piste-ennätyksen! Ja sitten on 2007 ja 2008. Ja tulee olemaan vielä 2009 ja siitä eteenpäin! Suomi voittoon!

Viisas lausahdus (leikillä): voitolla ei ole mitään väliä, kunhan Ruotsi häviää!

Vierailija

Prisma, Prisma Studio, Avaraluonto, Hauskat kotivideot, Simpsonit ja muita hyviä tiede-ohjelmia mitä välillä tulee. Idolsin lopun katson myös ja Euroviisut tietenkin.

Vierailija

ake ankkuli kirjoitti:Simpsonit, pako,idols,euroviisut,hullut japanlaiset,uskomattomat videot,hauskat kotivideot,pelkokerroin,suomen pelkokerroin,sota dokumentit ja kaikki muutkin dokumentit.

mä katon(tietty)Salatut,Tuhkimotarina,huippumalli haussa(amer.)

Vierailija

Katson Sydämen asialla- ohjelmaa ja ennen katsoin (aina kun kerkesin) tietysti myö Serranon perhettä, mutta nyt se on vähän huonoon aikaan :'(

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:

Aku.Ankka.313 kirjoitti:Ite katson Salkkareita,simpsoneita,Big Brotheria ja Donnelyn mafiaveljiä.Joskus Digiviih...

Eikös se Digiviih...de ole P0rno kanava.

Joo :D

Vierailija

Katon TV: stä Selviytyjiä, Amazing Racea, Jackpottia ja Ennätystehdasta, biisikärpästä, tuntemattomia...

Keksisin vielä ison liutan ohjelmia, mutta en jaksa hirveesti kirjottaa. :s

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Janne95 kirjoitti:Katon TV:stä Selviytyjiä, Amazing Racea, Jackpotti ja Ennätystehdasta...<br />

Keksisin vielä ison liutan ohjelmia, mutta en jaksa hirveesti kirjottaa. :s

Noita minäkin katson paljon.

Vierailija

Minä en katso mitään, koska ei löydy edes koko TV: tä. Niin se vain on. Mutta sattuukohan joku kuiteskin katsomaan Ennätystehdasta. Aika hyviä, vai? Ne minä katson Mtv3 Netti-TV: stä.

Vierailija

Katsnon Heroesia, Lostia, 24:ä, Pakoa, Simpsoneita, jokus Big Brotheria. Lataatteko sarjoja netistä ennen kuin ne on tullut TV:stä. Itse lataan joskus, esim. Paon uusinta kautta olen ladannut.

Vierailija

Simpsonit, pako,idols,euroviisut,hullut japanlaiset,uskomattomat videot,hauskat kotivideot,pelkokerroin,suomen pelkokerroin,sota dokumentit ja kaikki muutkin dokumentit.

Vierailija

Simpsoneita, Jackpottii, Pelkokerrointa, Ennätystehdasta, uutisii.

Noi on niitä mitä katon lähes aina kun tulee. Ja tietenkin Hauskoi kotivideoita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat