Oletko hyvä piirtämään?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä en.Omasta mielestäni.Katsoppa Galleriasta teokseni pikku-apulainen.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

megaduck 300 kirjoitti:tietysti katoppa galleriasta mun rock aku

jos galleriassa lukee siinä kuvassa pörinä se on mun vanha nimi

Vierailija

Kyllähän minä piirtää osaan... ainakin Sonicin, mutta ankoista en tiedä. Olen piirtänyt pari kertaa Akun, eikä se paljoa kehitä ankkan piirtämis-taitoani. Mutta pakko mainita, että Sonicin ansiosta olen kehittynyt tosi paljon, sillä Sonic aktivoitti piirtämistäni ja näin opin piirtämään yhä paremmin ja paremmin.

Vierailija

Tottahan minä piirtää osaan. Katsokaapa vaikka Puhuva Koira-galleria ankkaprofiilistani. Osa on kylläkin tehty paintilla, mutta on siellä käsin piirrettyjäkin.

Vierailija

Jaa-a.Osaan piirtää eläimiä, erityisesti koiria mielestäni aika hyvin. kuitenkin autojen, mopojen ja ihmisten pirtäminen on musta aika hankalaa. Galleriaan en ole vielä ehtinyt lisätä mitään,koska aihe on aina vaihtunut liian nopeesti.

Vierailija

Mielestäni olen hyvä piirtämään. Olen saanut monilta ihmisiltä tilauksiakin piirrustuksista/maalauksista. Saan yleensä tosi paljon kehuja piirtämis-taidoistani. Ja viime vuonna sain stipendinkin siitä koulusta. Toivon että käytte Helmikuun alussa katsomassa piirrustuksiani Suosikki-hahmot-näyttelystä jos ne ovat päässeet sinne. ;D Niin saatte itse päättää..

Vierailija

Noo, kaipa osaan piirtää hyvin, ainakin luokkalaiset ja opettajat kehuvat. Kutosluokan lopputodistukseen sain 10 kuviksesta. Johtuuko opettajasta vai jostain muusta, ken tietää. ja omaa sarjakuvaa piirrän. Itse en oikein oikeannäköisiä eläimiä osaa piirtää, kaikista tulee sarjakuvaeläimiä, ja mopoja on hauska piirtää. Piirsin viikko sitten oman Peeveeni :D

Vierailija

Olen ihan hyvä piirtämään. Olen tehnyt kaksi eläintä (pehmeellä kynällä, B5) niin niistä on tullut tosi hyviä, itsekin ihmettelen, tein ne siis mallista. Mutta sitten ankkoja... öhömmm... ei nyt niin mitenkään kovin hyvin. Jotkin ovat hyviä, mutta galleriassa se hiekkalinna piirrustus, ei ole mikään hyvä (enkä nyt kerjää mitään kehuja, älkää sitä luulko!). Pitää vähän harjoitella ankkojen piirtämistä, mutta siis niitä lyijykynä eläimiä osaan hyvin (ainakin joitakin). Kuvikseni on 9 todistuksessa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mielestäni olen melko hyvä piirtäjä, mutta voittehan te olle eri mieltä. Käykää katsomassa viimeisimmät galleria osallistumiseni. (ne on kyllä aika kiireessä piirretty, joten joidenkin kuvien lopputulos ei ehkä ollut haluamani.)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Oon ainaki meiän luokkalaisten mielestä,autoista.

Koko ajan "huippupiirtäjä" mulla ärsytää kaikki tulee kysymään

"tee mulle"

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kävin antamassa jonskun leipuri-hessulle sen toiseksi parhaimman arvosanan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Olen aika hyvä piirtäjä. (Saattaa johtua siitä, että isosiskonikin on hyvä piirtäjä.) Minulla on galleria deviantartissa. (jotkut on tehty tietokoneella, mutta suurin osa on itse piirettyjä. Taikaviitan piirtäminen on erikois alani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat