Duudsonit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitäs mieltä olette Duudsoneista? He tekevät kaikkia hölmöjä ja hauskoja asiota. Itse tykkään heistä kuin kermakakusta! Jos ette ole katsoneet jaksoja, niin menkää osoitteeseen WWW.nelonen.fi/duudsonit, ja siellä näkyy kaikki jaksot jälkikäteen ilmaiseksi, miten kaikki alkoi. Paras jakso mielestäni on viimeinen eli jakso 8, jossa he palasivat lomalta takaisin alkuperäiseen kotiinsa, mutta se oli tuhottu! Sitten he räjäyttivät kymmenellä dynamiitilla loputkin talosta makkaraa ns. grillattaen samalla. Kuitenkin talo syttyi palamaan niin roihuavasti ja palo levisi. Heidän täytyi kutsua palokunta paikalle sammutamaan palon. Duudsoneihin kuuluvat mm: Jukka, Jarppi, Jarno ja HP.

Kommentoikaa!

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Joo olen iso Duudsonit fani. Ne ovat aika tyhmiä mutta samalla hauskia. Olen nähnyt kaikki jaksot ja ne ovat sairaan hyviä. En kuitenkaan ole kokeillut mitään temppua :)!

Vierailija

Olenko minä muka ruma? kirjoitti:Ihan hyvä ohjelmahan se on. Yhdessä jaksossa ne meni kauppaan jotkut ihmeen sumopaini-puvut päällä.

Juu, niinhän ne tekivät! Niillä oli kuulema Duudsonien omat olympialaiset, jossa oli kaksi joukkuetta: Emännät ja Isännät. Isännät voittivat ja häviäjät joutuivat nuolemaan voittajien kengänpohjat.

Vierailija

Pidän Duudsoneista todella paljon. Hyvä, kun he ovat kesätöissä kaupassa ja kun ruoka-aika koittaa, kerätäänkin kaupan hyllyiltä tarvittava ravinto. ;D. (Eli tässä tapauksessa karkit, sipsit yms..). Ja sitten Jarppi pyyhkii alapäänsä WC-paperirullaan. ;D.

Vierailija

Olen iso duudson fani.Mulla on niiden jokasen tuotantokauden mahtiboksi ja niitten pipoja ja oon itekki tehny niitten temppuja (yhes tempus jalka ja käsi murtus) ja kovimpia duudsoneista on musta Jukka Hiiden ja on Jarppi kans aika piip:in kova must hp ja Jarno ei oo nii hyviä

Vierailija

minusta duudsonit on ihan tyhmiä.... onhan se ny hauskaa katteltavaa mut miettikää ny??? onko siinä jtn järkee???

Vierailija

Duudsonit ovat huumorista katsottavaa. En ole mikään Duudson fani, mutta pidän niistä. He ovat vain niin "kreisiä" porukkaa. Ja ne muutes kävi BB-talossa muutama viikko sitten. Se oli mukavaa katseltavaa kun kova BB-fani olen.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Duudsonit ovat huumorista katsottavaa. En ole mikään Duudson fani, mutta pidän niistä. He ovat vain niin "kreisiä" porukkaa. Ja ne muutes kävi BB-talossa muutama viikko sitten. Se oli mukavaa katseltavaa kun kova BB-fani olen.

Määki katon BB:tä oon kattonu tällä vuonna kaikki BB:t mitä on tullu.Ko duudsonit hakkas sillo sen Harrin korvaa naulan nii Harrille tuli verenmyrkytys

Vierailija

duudsonit ovat ihan best olen nähnytituotantokauden ja kakkosenkin aion ruveta kattoon kolmatta tuotantokautta tulee subilt perjantaisin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat