(fd30a9f0-37ed-45cd-bfca-5ff068a92d71) - fd30a9f0-37ed-45cd-bfca-5ff068a92d71

Vierailija

This thread contains comments for topic "fd30a9f0-37ed-45cd-bfca-5ff068a92d71" (id=fd30a9f0-37ed-45cd-bfca-5ff068a92d71) which can be found in the [XXXX] portal.

Kommentit (10)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Vau tämä "piiloaihe on muuttunut aika lailla viime käynnistäni.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Toimitus on saanut näpättyä hyvät kuvat Uspenskista, jonka vierailusta en tiennyt mitään. Kirjastakaan minulla ei ollut mitään hajua, mutta se saattaisi olla hyväkin! Jos se on kouluun tulevassa kirjastoautossa seuraavalla kerralla lainaluvalla, niin minä nappaan sen heti. Kiinnostaa lukea, jos siitä on näin kova puhe. Syksyisiä säitä, Toimitus!

Vierailija

Oi, anteeksi kamalasti tuo minun viestini, löysin vain tämän artikkelin niin kuin keskusteluna..Ääk, mitä tapahtuu!

Vierailija

Ihan kiva tietää, ketä Suomessa oikeinvierailee;). Joskus ala-asteella käytiin koulun kanssa katsomassa Fedja-setä teatterissa, taisi olla juuri tuo kissa ja koira, mutta muuten en olekaan näihin kirjoihin tutustunutkaan.

Vierailija

Olen lukenut tuon Fedjan, joten tiedän mikä kirjailija Uspenski on miehiään. Oikein naurettavaa luettavaa. Suosittelen lämpimästi kaikille!

Vierailija

No voi Urk!, että Uspenskin vierailu on mennyt aivan tietämättäni ohitse (jos on ollut jokin julkinen tilaisuus, olisin varmasti ollut paikalla). Aivan hämmästyin että Uspenski on tehnyt nämä lapsuuden myyttiset kertomukset vasta 70-luvulla, ja on vielä tänäpäivänä tekemässä lisää kirjoja. Takuumiehet rulaa!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat