Kummallinen ja vielä sitäkin oudompi juttu!

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kun menin etusivun kautta tuohon blogikommenttien tilalla olevaan numerosarjakohtaan (en tiedä näkyykö teillä) niin löysin jonkun aiheen joka ei näy tässä pulinat osiossa, mutta joka on linkitetty pulinat- osioon. Sen kirjoittaja oli joku aku_akuking jonka profiiliin oli tullut sama bugi kuin mac duckyn entisellä profiililla! Huono enne.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (20)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Niin. Vähän samanlainen juttu kuin se minkä djlordi silloin kerran huomasi. Tuplapostauksen syy on, että haluan pitää tämän kesken pinnalla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

No sitä sattuu. Olen melkoisen varma, että nämä sivut menevät tukkoon tämän Pulinat osion takia, mutta en sanoisi, etteikö tämä foorumi olisi hyvä, enkä toivo sitä tukkoontumista. Toivoisin myös välillä hyvä ystävät, seisahtumaan, sillä näistä sivuista ei saa mitään selvää. Ainakaan tästä Pulinat foorumista.. ;D. Kenen mielestä on aika sekava meininki menossa? Vastailkaa rauhassa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Täällä on tosiaan sekava meininki, ja jos ei vielä ole täysin, niin sellainen tulee! Kannattaa kuitenkin ottaa rauhallisesti. (ainakin minun) Aina nämä ankka-sivut bugeilee, mutta usein se on enteillyt jotakin pahaakin, kuten esim. sitä tukkeutumista.

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Joskus tulee mietittyä, että olikohan tämä sivu sittenkään hyvä idea.

Ja minä taidan vaihtaa huvikseni nimimerkkiäni. (väliaikaisesti, ja ihan vain huvikseen)

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:No sitä sattuu. Olen melkoisen varma, että nämä sivut menevät tukkoon tämän Pulinat osion takia, mutta en sanoisi, etteikö tämä foorumi olisi hyvä, enkä toivo sitä tukkoontumista. Toivoisin myös välillä hyvä ystävät, seisahtumaan, sillä näistä sivuista ei saa mitään selvää. Ainakaan tästä Pulinat foorumista.. ;D. Kenen mielestä on aika sekava meininki menossa? Vastailkaa rauhassa.

Kyllä, hieman sekavaa on.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Voi hitsit kuinka noloa... miten se nimi oikein vaihdettiinkaan? :(

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:No sitä sattuu. Olen melkoisen varma, että nämä sivut menevät tukkoon tämän Pulinat osion takia, mutta en sanoisi, etteikö tämä foorumi olisi hyvä, enkä toivo sitä tukkoontumista. Toivoisin myös välillä hyvä ystävät, seisahtumaan, sillä näistä sivuista ei saa mitään selvää. Ainakaan tästä Pulinat foorumista.. ;D. Kenen mielestä on aika sekava meininki menossa? Vastailkaa rauhassa.

Juu, on sekavaa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Menkää mun profiiliin ja katsokaa viimeisimmät keskusteluni! Menkää siiheen outoon numerosarjaan ja laittakaa sinne portinvartija taikisfanille kuittaus! HUOM!: Jos numerosarjaa ei näy profiilissani keskustelujen kohdalla, niin yrittäkää hetken päästä uudelleen.

- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat