En ymmärrä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko se niin, ettei Pulinat-osioon kirjoitettujen viestien pitäisi näkyä viestimäärässä? Ainakin minä olen ymmärtänyt sen niin! Vielä eilen niin olikin, mutta tänään viestimääräni sen kun kasvaa myös Pulinat-osin viesteistä! Aika outoa minun mielestäni.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Viestimäärä lisääntyy jokaisesta kirjoitetusta viestistä, jopa pulinat - osioon. Näin on ainakin minulle tapahtunut.

Vierailija

Häh? En ymmärtänyt puoliakaan viestistäsi. Ensin sanoit, että viestimäärä pitäisi kasvaa ja sitten se myös kasvaa. Voisitko selittää tarkemmin. Minä olen kyllä huomannut, että kaikki viestini eivät tallennu, ainakaan minulla..

Vierailija

No kyl sen pitäis kai kasvaa. mul ainakin kasvaa. mut just nyt kun mä sain yli kymmenen viestiä kirjotettua, niin ei oo sen jälkeen enää tullu lisää. aikas outoo mustaki.

Vierailija

No kyllä ainakin minulla kasvaa. En tosin ollut eilen täällä, joten en voi tietää. Menen tästä nyt lukemaan blogeja.

Vierailija

Minulla ainakin kasvaa koko ajan. Jos sitä tarkoitetaan. Ja miksihän sen ei pitäisi muka kasvaa. Olen aina pitänyt itsestään selvänä asiana sitä, että se kasvaa samanlain, kuin ennenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat