pitäisikö formulat kieltää?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä tuntuu teistä ehkä oudolta, mutta minusta formulat pitäisi kieltää.(myös ralliautot). Ihmisiä loukkaantuu ja tulee hirveästi pakokaasuja. Kuitenkin ihmiset maksavat nähdäkseen niitä.

Mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Olen suuri Formula-fani! Joten formuloita ei ikimaailmassa saa kieltää! Formula-autoluokkia on ainakin nämä: Formula1, Gp2, GP2 Asian serie, Formula3 (sisältää muutaman eri sarjan), Formula Atlantic, Formula Ford jne. Formula autoja on maailmassa niin vähän, etteivät ne saastuta kauhean paljoa.

Loukkaantumisia Formuloissa ei nykyään näe kovinkaan paljon, viimeksi kuollut kuljettaja on Ayrton Senna, ja sitä ennen Roland Razenberger, nämä kuolonkolarit tapahtuivat jo 14 vuotta sitten, joten formuloissa ei näe pahoja onnettomuuksia kovinkaan usein. Formula autotkin paranevat päivä päivältä.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

pelle miljoona oy kirjoitti:kaikki moottoripyörät ja autot pitäisi poistaa samoin aseet!!!

No, moottoripyörät ja aseet pitäisi kyllä poistaa rekisteristä, mutta jos kaikki kulkisivat linja-autolla, niin tulisi vähemmän päästöjä, koska linjuriin mahtuu 20-60 ihmista ja saastuttaa n.20L/100KM kun taas laskettaisiin kaikkiaan kymmenien ihmisten autot, joista tulee 7-20L/100KM! 60x10=600L/100KM!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djduck kirjoitti:Ei kuulu tänne, mutta vastaan. Vähät mä välitän koko MAAPALLOSTA. Turhia "plaa plaa pelastakaa Maa!" hömpötyksiä mä en usko.

Vai vähät välität koko maapallosta! Kuules, Kannattaisi kyllä, sillä mitä enemmän ihmiset saastuttaa, sitä nopeammin maapallon ilmakehä menee rikki ja aurinko paistaa koko voimillaan ja maapallolle tulee kuumat paikat!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ei ikinä, ainakaan formuloita. Formuloissa on viimeksi luollut kuljettaja (Senna) San Marinon osakilapilussa 1994!

Osakilapilu? Mikähän se on? Heh!

Joo, ja aseet pois kaikilta ihmisiltä, niistä ei ole mitään hyötyä!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Ei ikinä, ainakaan formuloita. Formuloissa on viimeksi luollut kuljettaja (Senna) San Marinon osakilapilussa 1994!

<br />

Osakilapilu? Mikähän se on? Heh! <br />

<br />

Joo, ja aseet pois kaikilta ihmisiltä, niistä ei ole mitään hyötyä!

Mäkin kirjoitan kilpailun monta kertaa kilapilu :D

Formuloita ei todellakaan pitäisi kieltää.

Vierailija

No minulle on ihan sama lopetettaisko koska en seuraa formulaa mutta en usko että sitä noin vaan lopetettaisi.

Vierailija

Ei pitäisi. satoja miljoonia ihmisiä nauttii formulan katselusta. ja loukkaantumisia tulee useemmin esim. jääkiekossa ku formuloissa.

Ja jos ollaan ilmaston muutoksen asialla ni eikö se olis vaa helpompi ihmisten kävellä enemmän lyhyitä matkoja?!?

Vierailija

Ei pitäisi kieltää olen sitä mieltä koska itse harrastan motocrossia ja mun vaari kattoo formuloita ja mää katon ite rallia <--- (välillä)

Vierailija

Maybe, maybe...Ehkä siltä kannalta että maapallo saastuu entistä enemmön joka sekuntti... Minusta niitä on välillä ihan kivakin seurata... Itse kannatan sitä että niitä EI lopetettaisi, autoihminen kun olen... :D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat