Jere-sarjakuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päivää, aamua, iltaa tai jotain, milloin luette tätä keskustelua...:D

Mitä mieltä olette (jos olette lukeneet) näistä Jerre Scotin ja Jim Borgmanin Jere sajrkuvista? Näissä sarjakuvissahan on päähenkilönä itse Jere, hänen hyvä ystävänsä Hektor, Jeren äiti ja isä, sekä Saara, johon Jerellä on ositainen rakkaussuhde. Jere on 15 vuotias teini-poika, jolle tärkeintä on että hän ei ole 14. Hän tahtoisi jo oman auton, ja mopoa hän ei saa. Kun Jere ja Hektor täytti 14 vuotta, heidän molempien vanhemmat päättivät ostaa heille vanhan "hippipakun"...Tuossa perustieto...

Oletteko lukeneet, ja mitä mieltä olette kysyisestä sarjasta?

Kommentit (11)

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Olen lukenut niitä kolmeruutuisia Jere-sarjakuvia, ne ovat välillä jopa hyviä.

Ne on kaikki 3-ruutuisia, mutta ne on kasattu silleen peräkkäin että niistä koostuu yksi päivä Jeren elämää... :D

Vierailija

Heh, eipä täällä näytä kovin olevan Jere-faneja... :^)

Tänne Pulinat-foorumiin tulee ihan kamalasti näitä aiheita, joka toinen minuutti...Eilen oli 7aihetta... Nyt jo ties kuinka monta...

Vierailija

Mä tykkään niistä. Luen niitä lehdestä. Aika moni niistä on kun meiltä otettuja. Niille nauraa välillä ihan kippurassa...:)

Vierailija

Jere on kiistatta yksi lempisarjakuvistani heti Lassin ja Leevin jälkeen.Jeressä on hauskoja oivalluksia, jota ei uskoisi tulevan aikuisilta miehiltä, jotka ovat teini-ikänsä viettäneet.Jeressä on loistava huumori, mikä saa minut aina hymyilemään.Myös käännös on oikein hyvä, ja olen siihen tyytyväinen.

Mutta toimittajat,(olivatko ne Egmontin työläiset?)joka koodaavat Jereen tekstit, he tekevät mielestäni hirveää jälkeä.Ehkä ajattelette nyt, että olen vihainen jostain tekstistä, mutta se mikä minua inhottaa, on sen koko.Lyhyt repliikki tungetaan kuplaan jättikokoisena, mikä saa sen näyttämään siltä, että hahmo huutaa.Myös joskus lyhyt repliikki jätetään kuplaan, ja kuplassa on raivostuttavan paljon tilaa. Siksi tykkäänkin ehkä lukea Englanniksi useimmat albumit, vaikka käännös olisi kuinka hyvä.

Lempihahmoni Jeressä on ehkä Hector.Sympaatinen, ja kiltti kaveri, jonka minä ainakin huolisin isoveljekseni.Vaikka Jerekin on hauska, pidän silti enemmän Hectorista.Hän usein sanoo ne hauskimmat repliikit lopussa.

Jerenhän tekijät piirtävät myös Baby Bluesia?Itse olen joskus lukenut siä, ja pidin paljon.Ilmeet ovat ainakin molemmissa sarjoissa hauskoja, ja hyvin Lassi-ja Leevi kaltaisia.

Vierailija

Jere on suosikkini, omistan kaikki ilmestyneet kirjat osa 10 en oo vielä lukenu..ja luen sarjaa myös sanomalehestä.Jeressä on hyvä huumori.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat