Kummallista!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tänään on keskiviikko, mutta Akkaria ei ollut postilaatikossa! on kolme vaihtoehtoa, mitä akkarille on voinut tapahtua:

1: Posti on erehtynyt osoitteesta.

2: Aku Ankka on pudonnut pois lähetettävien laatikosta.

3: Joku on kähveltänyt sen.

Mitä arvelisitte?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hmm, ken tietää, kannattaa kyllä ilmoittaa asiasta oman posti-piirin postiin... Ne kyllä tietävät...Hmm, voisin sanoa että se on joko 1 tai 2, mutta voi se olla vaihtoehto 3:kin... Tai sitten joku ihan muu...

Vierailija

Luulen että 2 koska meille ei olisi 1 tapahtunut kertaakaan ja miten postiautosta voi varastaa Aku Ankan postien seasta.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, katson huomiseen, ja jollei huomenna ole, kysyn naapureilta on ko jollekkin tullut akkari, jota ei tilaa. Jos kenelläkään ei ole, niin Otan yhteyttä postiin(Jos löydän puhelinnumeron!) Tai, kyllä minä tiedän missä posti on(Muistaakseni olen nähnyt keskustassa postin)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:Luulen että 2 koska meille ei olisi 1 tapahtunut kertaakaan ja miten postiautosta voi varastaa Aku Ankan postien seasta.

Tarkoitin postilaatikosta.

Vierailija

Veikkaanpa, että ei ole tapahtunut mitäään noista. Posti on vain myöhässä. Jos se ei tule huomiseksi niin siten voi alkaa epäillä.

Vierailija

En tiie,mulla kävi tänään ja viime viikolla vähän samanlainen juttu.Posti tuli viime viikolla 5tuntia myöhässä!Tänään ei ollut niin pahasti myöhässä koska tänään posti oli 2tuntia myöhässä (silti hirvittävän paljon minulle)!Jos pitäisi ruveta arvaamaan niin se on 2,koska kyllä postintuoja tietäisi mihin pitäisi akkari viedä ja postintuoja olisi kyllä huomannut jos joku olisi tullut näpistämään sen.Veikkaan siis kakkosta,mutta kaikki on mahdollista.

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:Tänään on keskiviikko, mutta Akkaria ei ollut postilaatikossa! on kolme vaihtoehtoa, mitä akkarille on voinut tapahtua:<br />

1: Posti on erehtynyt osoitteesta.<br />

2: Aku Ankka on pudonnut pois lähetettävien laatikosta.<br />

3: Joku on kähveltänyt sen.<br />

Mitä arvelisitte?

Meillekkään ei tullu yks kerta!!! mun kaverille ( joka asuu aikas lähellä ) nii niile silti oli tullu!! mut se tuli kyllä sitten seuraavana päivänä... onneksi

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat