Mikä on paras joululahja mitä sinä voisit saada?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Siis mikä on paras joululahja mitä sinä voisit saada? Minun paras joululahja olisi koira.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

looora kirjoitti:mullaki ois varmaan koira, mut siis mä en toivo joululta mitään materiaalia vaan halusin viettää vaan ihanan ja unohtumattoman joulun yhessä perheeni kanssa, ja tietenki jos yks tietty ihminen olis vähä emenän niin <33 :D :D jos ymmärätte...

Nostetaan tämä nyt tässä kun tuo joulukin tuolta lähestyy :) niin loora yks tietty ihminen,mullakin on sama toive :D Ja sit tietenkin läppäri :)

Vierailija

No toinen Suzuki PV kelpaisi, sekä digikamera, harrastan perjaatteessa valokuvausta, sillä otan aina kaikki kuvat meidän perheessä. Siinä siis mitä realistisia toiveita olisin toivonut. Tietysti maailmanrauhakin kävisi;)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

En muistanutkaan että olen tehnyt tälläisen keskustelun! :D Tosiaan, minulle paras joululahja olisi koira, ja Nintendo Wii ja Wii Sports. Olen laittanutkin tuon Nintendo Wiin ja Wii Sportsin minun joululahjatoivellistaani, ja olen antanut joululahjatoivelistani vanhemmilleni. Siihen tulikin TOSI paljon toivomuksia. :)

Vierailija

Nomää toivon, joko Guitar hero: World touria taikka sitten Rock band 2.

Ja sit JOULU RAUHAA koko maailmalle. Ja mahdoton toive.. Ettei murre kuolis vielä 10 vuoteen :( .....;;)

Vierailija

uus pöytätietokone tai läppärikin kelpaa tai ees vanhaan koneeseen uus näyttö ja että vanha kone formatoitais sillä siinä on niin paljon kaikkea turhaa tavaraa ja on varmaan täynä viiruksia.itsekkin olen toivonut basistin mokoman tavoin guitarhero world touria sillä itselläni on jo 3 legens of rock ja se oli kertakaikkisen mahtava.nintendo DS ois myös kätevä mutta en niin välitä tuleeko vaiko eikö

Vierailija

Sir Quack II kirjoitti:Vuoden 1956 Ford Thunderbird, kokoa 1/18, valkoisena, aukeavilla ovilla ja muilla hienouksilla!

Mullapa on vuoden 1960 thunderbird. OOks kade :P.Njoo, SE ON BASSO joka tilattiin, ja jolla yleens,ä keikoil soittelen. Eli ei auto : D Mut thunderbird kuitenki.....;)

Vierailija

Jos ajatellaan järkevästi realistisia toiveita niin haluaisin kovanpaketin, ei sisällöstä väliä. Jos saisin toivota mitä vaan niin haluaisin....Empäs taida kertoa, kun asia on sen verran henkilökohtainen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat