Mikä sinusta tulee isona?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli otsikko kertoo kaiken! Mihin ammattiin aiot? Minusta tulee Linja-Auton kuljettaja.

Topicia on laajennettu 9.8.2010. Lue lisää sivulta 9.

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

Hohoohhooo! Tuo Aleksn ammatti oli aika hauska. Totta kai aiot voittaakkin ne? Minusta tulee Aku Ankka! (No ei) Minusta tulee mikä tulee. Ken tietää...

Vierailija

Ammattia en niin hirmuisesti ole ajatellut, epäilen että puuseppä tai sarjakuvapiirtäjä. Kuvis oli kutosen lopputodistuksessa 10, ja tekninen 9. Epäilen että jokin piirtämiseen tai puutöihin liittyvä ammatti. Automaalari olisi myös hauska, tuning-kärryihin liekkejä maalaamaan;)

Vierailija

Minusta tulee meikki-vaate taiteilia(eli meikkaan ja vaatetan julkkiksia ja malleja), ratsastuksen opettaja tai SM-liiga street tanssija.

Vierailija

MaD kirjoitti:Hohoohhooo! Tuo Aleksn ammatti oli aika hauska. Totta kai aiot voittaakkin ne? Minusta tulee Aku Ankka! (No ei) Minusta tulee mikä tulee. Ken tietää...

Tottakai aion voittaa, ja pieksen samalla jotkut Dima Bilanit! (Tämän vuotinen Venäläinen euroviisujen voittaja).

Vierailija

Minä haluaisin TOSI kovasti olla Sonic-piirtäjä! Tietysti siinä olisi kaiken maailman probleemia, pitäisi alkajaisiksi vinkua Segalta lupa tehdä omaa Sonic-sarjista. Nähtäväksi jäisi myös, kuinka sarjikseni Suomessa edistyisi; vain pieni osa (mukaan lukien minä) tietää Sonicista enemmän kuin sen, että hän on sininen siili. Haluaisin myös suunnitella maybe jonkin Sonic-pelin.

Vaikka olenkin vasta 11-vuotias, niin ajattelin aluksi piirtää jotain Sonic-kuvia ja kaupata niitä or something else. Mutta koska tulevaisuutta ei näe, sitä täytyy odottaa... Nähtäväksi siis jää, mitä tapahtuu.

Vierailija

No, minä olen siinä iässä, että pitää jo lähivuosina alkaa harkitsemaan vakavasti ammattiaaan. No en vielä tiedä, mikä minusta tulee "isona" (no, olen jo nyt aika isokokoinen, HEH!).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat