Need for speed: Most Wanted!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka omistaa kyseisen pelin? Minä omistan! Vastatkaa nopeasti!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Minulla ei ole Most Wantedia vaan Carbon ja Prostereet. Huippupelejä molemmat. Tämä olisi voinut laittaa "Netti/pelikonsolit" topicciin.

Vierailija

Omistan ja olen tällä hetkellä sijalla 11, eli Vicin entisellä paikalla. Kerran pääsin sijalle 5 ja minulle Webster oli helppo vastus. Minqissä oli vähän vastusta. Jewels oli hyvin vaikea kun siinä kiihdytyskisassa yksi pakettiauto tuli koko ajan eteen, mutta sitten älysin mennä toiselta puolelta ja se ONNISTUI! Mutta nyt on tullut joku juttu rattiin, minulla on ratti ja polkimet. Ja se juttu on sellainen että ratissa ei ole vaihde kohtaa. Sitä tarvittaisiin jo Baronia vastaan. Baronilla on tosi hyvä auto, Porsche Carrera S.

Autot jotka ovat Most Wantedissa, ovat:

Lexus I 200

Chervolet Cobalt SS

Wolkswagen ?En muista?

Audi A4

Audi A3 Quattro

Tai... No en jaksa selittää kaikkia.

Vierailija

Need for speedit ovat [minun mielestäni] menossa huonompaan suuntaan. Need for speed Hotpursuit oli parempi. Uudemmat vain eivät jaksa innostaa.

Vierailija

Minulla oli lainassa se kaveriltani noin viikon ajan. Siinä ajassa pääsin sen läpi. Palkkiota on hyvä saada yhdellä tavalla jos menee bussiasemalle bussin päälle. Siellä on hyvä odotella.

Vierailija

minulla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Itelläni on Playstation 2:lla kyseinen peli ja pääsin yhdessä vaiheessa Razoria vastaan ja peli sekosi ja jouduin aloittamaan alusta. Harmitti tosi paljon :(

Vierailija

pelle miljoona oy kirjoitti:minulla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onko?! Monennessa Blacklistin kuskissa olet? Kerro äkkiä!

Vierailija

SatuPatu kirjoitti:En ole ikinä kuullutkaan... :D<br />

<br />

Mitä siinä tapahtuu?

Se on rallipeli, jossa taistellaan muita kuskeja vastaan! Most Wanted on NFS-pelien huippu!

Vierailija

Akuking kirjoitti:Omistan ja olen tällä hetkellä sijalla 11, eli Vicin entisellä paikalla. Kerran pääsin sijalle 5 ja minulle Webster oli helppo vastus. Minqissä oli vähän vastusta. Jewels oli hyvin vaikea kun siinä kiihdytyskisassa yksi pakettiauto tuli koko ajan eteen, mutta sitten älysin mennä toiselta puolelta ja se ONNISTUI! Mutta nyt on tullut joku juttu rattiin, minulla on ratti ja polkimet. Ja se juttu on sellainen että ratissa ei ole vaihde kohtaa. Sitä tarvittaisiin jo Baronia vastaan. Baronilla on tosi hyvä auto, Porsche Carrera S. <br />

<br />

Autot jotka ovat Most Wantedissa, ovat:<br />

Lexus I 200<br />

Chervolet Cobalt SS<br />

Wolkswagen ?En muista?<br />

Audi A4<br />

Audi A3 Quattro<br />

<br />

Tai... No en jaksa selittää kaikkia.

Saitko Websterin auton? Jos sait, miten nopea se auto on?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat