ikäsi ja muuta ''vanhempaa'' löpinää :D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuika vanha olet? ei ole pakko kertoa tarkkaa ikää, jos ei halua, mut oon huomannu et täällä on (ei mtn henkilökohtasta) vähän lapsellinen tunnelma.... -.-' se on ikävää meidän muiden mielestä, täällä kysellään mikä on paras elokuva ja vaihtoehtoina on joku animaatio! :D mut siis haluisin keskustella vähä muustaki ku parhaista lätkän pelaajista tai animaatioista! esim. tykkääkkö olla yläasteella ja vaikka et tyykkäänkkö jostaki tytöstä/pojasta ja tietääkö ihastumisesi kohde siittä.. yms.. tajuutte mitä tarkotan??? enkä tarkota et jos oot 10 vee niin oisit kakara! :D no, mä oon 13 vee, seiskalla ja rakastan yläastetta, siel on ihanaa, tykkään yhestä pojasta eikä se tiiä sitä.. :D ja mä tykkään rap, pop ja rock tyylisestä musiikista ja mul on koulus paljo kavereita ja mopodisco yhisti meijän koulun seiskoja hirveesti :D

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

No Cakku tuo on ehkä siinä mielessä ei asia että koulussasi ei ole n. 211 oppilasta! Ja muutenkin, mutta onhan se hienoa että pelaatte koko koulu jotaki jne..

Vierailija

Oon 12-vuotias. OOn ihastunut ehkä himpun verran yhteen meiän luokkalaiseen tyttöön. :D Ja Hoo&ee, vai mikä nyt olit, niin tota et meidän ope oli joskus pois n. 3 kuukautta.

Vierailija

Frodo kirjoitti:Muutin nimimerkkini kerran Frodo "mokkeri" 95:si, jos joku sattuu muistamaan xD

Minä ainakin muistan... Ja sinä muistat, kun minä niin kamalasti kmmastelin mitäs sie oot seonnut... ;)

Vierailija

Juu, todellakin lapsen pitää olla lapsi tarpeeksi kauan! Ja kyllä täällä saa nuoremmatkin puhua, mutta vaikka tuo Looran ensimmäinen viesti ei antanut hänestä mitään todella "vanhaa" kuvaa...Oikeinkirjoitus yms. muuta kirjoitus säänöt olivat tipotiessään välillä. Ja hymiöitäkin oli paljon, mutta se on makuasia. Ja on todella mahtavaa, että täällä oleva porukka on eri-ikäistä, että nähdään monia erillaisia näkökantoja asioista!

Vierailija

Hee, olen 13 vuotta ja poika ja seiskaa käyn, olen siis yläasteella. Ihastunut yhteen tyttöön olen ja hänkin on minuun, mutta emme kuitenkaan mitään pussailua/halailua harrasta, pyörimme vaan samoissa porukoissa täällä kylällä.

Meidän koulussa ei välituntisin saa kaupassa käydä, mutta kyllähän jotkut sankarit siellä käyvät. Lukion puolelta saa limsaa salaa ostettua, limsaautomaatti siellä kun nököttää.

Ps. Mary-Kate, meidän yläasteella seiskaluokkalaisia sanotaan mokkereiksi ja heitetään rahoilla, ja en ole kuullut että missään muussa koulussa olisi tuollaista tapaa... Etkai vain sattuisi tulemaan sitten seuraavana vuonna samalle yläasteelle?? Sen voin kertoa että yläaste alkaa H-kirjaimella, entä sinun tuleva yläasteesi?? Muutin nimimerkkini kerran Frodo "mokkeri" 95:si, jos joku sattuu muistamaan xD

Ja harrastuksina itselläni on Ankkailu, maastopyöräily omassa metsässä, pyörällä keuliminen, mopoilu omalla Peeveellä, piirtäminen ja talvisin laskettelu, käymme joka vuosi Lapissa. Pari temppuakin osaan suksilla...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Olen 11 v. Siis minä ankkarock olen 11 vuotta vanha poika, ja tykkään Aku Ankasta Hyvin paljon. Tykkään myös Jalkapallosta. AlaAsteella on vielä kivaa ja tällä hetkellä olen 5.Luokalla.

Vierailija

Oon 14 v. Täällä taitaa suurin osa olla yli 10 v. Kvaak.fi:ssä tapaa suurimmaksi osaksi aikuisia keräilijöitä.

Vierailija

Olen 12 v ja ensi vuonna yläasteelle. Odotan sitä innolla. En haluaisi että vanhemmat rupeavat sanomaan että täällä on liian lapsellinen tunnelma. Täällä saa kirjotella minkä vaan ikänen vaikka 3 vuotias. Ja jos haluat jotain aikuisempaa keskustelua niin mene joidenkin yläastellaisten omalle Chat sivulle.

Vierailija

Ääks! Olimpa laittanut tähän oman ikäni, mutta taidan sittenkin haluta sen pysyvän ''salassa''. Joten anteeksi tästä turhaakin turhemmasta viestistä. Mutta olen minä 1* vuotta : D (Njooh...)

Vierailija

oota vaan ku pääset ylä-asteelle, lupaan että elämä muuttuu aika lailla, tai no ainaki mulla kävi niin :D

Vierailija

looora kirjoitti:oota vaan ku pääset ylä-asteelle, lupaan että elämä muuttuu aika lailla, tai no ainaki mulla kävi niin :D

Joo! Tiedän mitä tarkoitat! Pääsen pyytämään Hilmaa treffeille! PS: Minulla on kilpailija...! Millaista ylä-asteella on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat