Oletko tehnyt mitään "tuhmaa" koulussa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen muutaman kerran tehnyt pahojani, viimeksi 2 viikkoa sitten kun kaverini kanssa olin koulun pihalla rämpyttämässä yhden hienon pyörän vaihteita (ketjutkin otettiin pois paikoiltaan). Kukaan muu oppilas ei ollut vielä kerennyt välitunnille. Kuinkas ollakaan, enkun ope oli nähnyt tämän tilanteen koulun ikkunasta, ja tuli nopealla vauhdilla koulun pääovesta ulos koulun pihalle. Siinä sitä oltiin sitten pulassa, opettaja piti meille koulun pihalla pienen (ja pippurisen) puhuttelun.

Onneksi kaverini ja minä selvittiin pelkällä varoituksella, eikä edes pyörän omistaja saanut ikinä tietää selville "näitä pahantekijöitä".

Harvemmin teen mitään luvatonta koulussa, mutta joskus. Tuossa äskeisessä jutussa (joka siis oli tositarina) oli jälki-istunto lähellä.

Sivut

Kommentit (381)

Vierailija

No ei mitään isoa, mutta on jotain tullut tehtyä.

Esimerkiksi kerran kun oli kässän tunti ja me tylsistyttiin kaverin kanssa niin me sanottiin että me mennään vessaan ja sitten tehtii siel kaikkee pöljää... Siin oli opettajii lähel. Melkein jäätiin kiinni...

Vierailija

Otsikko tuo epäilyksiä...

En ole mikään kauhulapsi koulussa...yritän kyllä selittää ruotsinopettajalle miksi Suomessa piäisi lopettaa pakkoruotsi.

käyn joskus kaupassa välitunnilla.

Mitään väkivaltaista en ole tehnyt.

Yksi kaverini on kyllä tehny "tuhmia" asioita koulussa.

Vierailija

Tota.... heheheh.. olen oikea "riiviö"

Poistun koulun alueelta välkillä tupakalle, huudan päin naamaa opettajille, Karkailen jälkästä, puhun tunnilla kännykässä ja lähden kesken tunnin tupakalle.

ÄLKÄÄ OTTAKO MALLIA!!

Mutta silti koulussa menee hyvin, keskiarvo on 9,2 ja käyttäytyminen on ainoo 5 (muut on 10, 9 tai 8) Hehehe...

Vierailija

niin olen myös hakannut muutaman muun tyypin kanssa yhen jätkän ja sitte opet ei hyväksy mtn "tuhmaa" (you should know) koulussa ni siitä on huudettu että mitä ihmettä meen välkällä nuolee jätkiä... Mutta ^^

Vierailija

Noo, voisin jatkaa suurta listaustani: Viimeksi tänään (siis tosi kauan sitten), oltiin välkällä. Heiteltiin lumipalloja, vaikka ei saisi. Jossainvaiheessa kun ope oli tulossa edestäpäin, ja heitin yhtä kaveria päin, se lumipallo meni vähän vinoon, ja suoraan opea naamaan. Kökötin sitten puolisentuntia jälkässä... :^/

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Minä en ole varsinaisesti tehnyt mitään tuhmaa koulussa mutta ainakin 1-luokalla Juho, Sami ja Santeri alkoi minua heittelemään kävyillä. En aluksi älynnyt kertoa siitä opettajalle ja ajattelettomuuteni takia sanoin Samille että ollaan toinen välkkä sitä kävynheittelyä mutta sanoin siitä äiskälle ja ope ja äiskä kutsu koulun jälkeen Samin, Santerin ja Juhon puhutteluun ja ne sai piirtää kuvan siitä miltä Minusta tuntuu kun heittelee minua kävyillä. Mutta mitään tuhmaa en ole tehnyt koulussa eikä minulla ole kavereitakaan tänä päivänä koska 3a:n pojat aina hölmöilee joten olen yksinkulkija. Sekin harmittaa kun metsittynyt crossitie oli ennen cool-paikka mutta kun me 23.päivä lähettiin Mummin ja papan luo yökylään niin näin auton ikkunasta kaivinkoneen ja traktorin tuhoavan crossipolkua! 25.päivä eli tänään kun tultiin niin kävin ajelemassa crossipolulla ja paikka oli onnettomassa kunnossa:

1. Polun sivuun oli kaivettu oja joten pyörällä ei pääse enää helppoa kautta pois.

2. Hiekasta on myllätty mutaläjä!

Vierailija

Meillä oli ollut yli puol vuotta samat paikat niin me tehtiin mielen osoitus. Eli "vaihataan paikkoja kyltit kädessä mentiin ympäri luokkaa kesken oppi tuntii.Mä en saanut jälkkää vaikka ope kyl huusi aika paljo.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Minäkö tehnyt jotain? Turha luulo! <br />

Muutaman kerran vain olen luntannut kokeessa, Juossut käytävillä, Pöllinyt ruokalasta koirallemme pihvin, käynyt kaupassa välkällä, hakenut pallon tieltä, lukenut akuankkaa koulukirjojen edestä, jättänyt läksyt tekemättä, leikkinyt luokassa paviaania, ollu välkällä liian myöhään, tapellut (syystä), keksinyt laulun koulustamme jne,jne,jne,jne.....<br />

Nykyään olen kiltti poika!

Vai niin! Lunttaaminen, varastaa KOIRALLEnsa pihvin(????), kaupassa välkän aikana, leikkiä PAVIAANIA, jättää läksyt tekemättä(tahallaan jos olisi ilman SYYTÄ) tai tappelu. Kaikki ´nuo törkeää! Muut ihan sama!!! Mutta ei voi tapella ilman syytä!!!

Vierailija

No en oo oikein mitään tuhmaa tehny, noloa myöntää, mutta taidan kuulua open lellikki oppilaisii. Muut luokkalaiset ovat kyllä tonkineet open laatikkoja(löysivät sieltä suklaata!!!), piilottaneet liituja ja sieniä, ja kaikkea muuta "kivaa".

Noo, onhan sitä muutamia pahojani tullut tehtyä, kuten vaikka, että kerran heitin vahingossa kaverini kanssa kiven meidän koulun katokseen (Joka on turvalasia) ja se särkyi mutta ei pudonnut maahan, sitten jouduimme rehtorin puhutteluun. Sitten heitin koulussa lumipalloja erääseen maalitauluun johon saa heittää lumipalloja niin sitten lumipallo osui yhtä tyyppiäpäähän mutta ei huomannut että se olin mä. Hän vain sanoi:"Kuka heitti päähän?"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat