Mitä teete vapaa-ajalla?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Harrastan judoa! Hyvää yötä! Tereve!

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Temppuilen puörällä, eli keulin, manutan (Manual, keulimista ilman että poljet), ja kaikkea muuta, en siis harrasta mitään BMX:äilyä vaan keulin tavallisella maastopyörällä, sitten luen ja piirrän, olen kavereiden kanssa, ja talvella kun käydään Lapissa laskettelen. Muutenkin teen kaikenmoisia juttuja.

Vierailija

No minä touhuan sisällä:Teen läksyt,luen aku ankkaa autan kotitöissä,kuuntelen musaa olen koneella jne.Ulkona minä:Kävelen ,laulan ,hypin hyppistä jne.Teen niin paljon kaikkea =)

Vierailija

No, sanon nyt, että harrastan sählyä & jalkkista(sitä ei kerrota profiilissa) Käyn myös silloin tällöin kalassa. Eli vapaa-ajalla käyn potkimassa, käyn kavereilla, pelaan tieto-konetta(keskustelen suurimmaksi osaksi), syön(tietenkin) ja kaikkea, mitä normaali ihminen tekee.:^)

Vierailija

Harrastan jalkapalloa. Oon pelannut jo seitsemän vuotta. Sisällä luen, olen koneella, läksyt, musiikin kuunteleminen, joskus kuntopiiriä ja lenkillä käyntiä, kaverit yms...

Vierailija

harrastan salibandya ja nyt kun pääsen ylempään sarjaan niin kerran viikon reenit alkaa oleen kolmen viikon reenejä.. :D ja höntsään yleensä kamujen kaa ja chattaan ja katon TV:tä

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Niin eli mitä te teete vapaa-ajalla? Esim. Mitä te harrastatte ja mitä te teet sisällä tai ulkona. Onko teillä monta kaveria pihalla? Minkä ikäsiä jne.

Ites harastan Jääkiekkoa ja Salybandyä ja kesällä Street hokeyta. Pihallani asuu monta kaveriani, pelataan useeti Säbää ja jotai mitä ollaan keksitty ite. Ne mun kaverit on 12-17 vuotiata. Sisällä teen läksyjä luen akkareita ja katon telkka/ pelaan videopelejä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:PKntyttöystävä, onko joku PK joku Akkarin sivujen käyttäjä?

Ei ole. PK on lyhenne poikaystäväni etunimistä.

Vierailija

Mä harrastan salibandya ja Karatea. Oon kavereitten kaa yleensä ulkona. Me ollaa kaikke hauskaa. Ne on 10-12 vuotiaita. Susällä luen Akkarii ja nukun. Moro vaa :)

Vierailija

Harrastan Uintia, seurassa ja käyn kilpailemassa.(esim. helsingissä) Eli harrastan sitä aika tosissani. Huom! aika tosissani, mutta en vajoa synkkyyteen jos en saa mitalia.:)

Sitten harrastan kuvista, Kuvataidekoulua, jota olen harrastanut jo 5 vuotta. Ja bändikerhoa, jossa käyn soittelemassa kerran viikossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat