Kisu misu fanit kirjoittamaan!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen ainakin Kisu misu fani. Kisu misu on niin söpö! (Huomaa että olen Kisumisu fani. Katsokaa sitä ankka profiili kuvaa...

Kommentit (14)

Vierailija

KISUMISU ON PARAS!Harmi ettei kisumisua nähdä usein:( Tykkään kissoista,itelläniki on katti.Ne on mukavia otuksia:)

Vierailija

joo mellä on kissa myös. Sen nimi on Laku. Siis siks koska se onpiki musta! Oi että! Se on silleen pieni musta poikakissa! Yli söpö. No mun pitäis sit olla yli epäonnekas kun Laku juoksee aina tien yli. Mut en oo taikauskonen.

Vierailija

SIIS KISUMISU ON IHANA`!!!!<3 lol ihQ Daa xD LOLOLO xoxoxoxoxoxoxxooxoxoxoxoxooxoxooxoxoxoxoox siis se sen rturkki ninku kiiltää ja se on niin pehemeen näkönenkin,..D::D:D se oln nmiiooin ihana<3<3<3lololollolololollo

Vierailija

Rose^^ kirjoitti:Nyyh kukaan ei kirjoita tänne :(

Howdy. Tämä ei ainakaan auta asiaan yhtään, ehkä suurin osa ei oikein piittaa Kisumisusta eikä välttämättä jaksa vastata. Tämä keskustelu ei ehkä herätä paljoa mielenkiintoa, Kisumisu-faneja on sen verran vähän.

Kuitenkin, minusta Kisumisu on kyllä ihan kiva hahmo, muttei ihan parhaimmasta päästä. Harmi, että kyseistä hahmoa on niin vähän sarjoissa, mielenkiinto voisi herätä, jos sitä olisi enemmän. Kaikista kissoista parhain on kyllä mielestäni Iineksen ovela Nauku-kissa, yleensä Iines-lehdessä on paljon Naukua.

Vierailija

No en fanita Kisumisua, en tykkää oikein ollenkaan. Jos kukaan ei kirjota ei siitä pidä ruveta kirjotteleen että kirjottakaa kirjottakaa. Vähän niin kuin anoa että kaikki kiirjottaisi. Kaikki eivät vain ole kiinnostuneita Kisumisusta. Kisumisu tulee muuten yhteen.

Vierailija

Kiva! Mut nyt mä vastaan jonzkuakulle että ajatteletko sinä niin ettei kukaan pittais Kisumisusta justiinhan tänne kirjoteltiin!!

Vierailija

Meil on viis kissaa, ja minulla on niistä yksi oma ihana Mia joka nukkuu mun sängyssä!!! Ja meidän vanhimman kissan nimi on Laku!!! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat