Yleistä koulusta ja kouluun liittyvästä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko koulusi hyvätasoinen. Montako oppilasta koúlussasi on? Onko koulumatkasi pitkä?

Eli täällä voi jutella kaikesta kouluun liittyvästä, noihin yllä oleviin kysymyksiin voitte vastata, jos haluatte (ei ole pakko).

Kouluni on hyvätasoinen, ja viihdyn koulussani kohtalaisesti. Itselläni on n.1500 metrin koulumatka.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

No mun koulussas on n.460 oppilasta, koulussa on ihan ok ruoat ja viihdyn siellä kohtalaisen hyvin. Mun luokassa on varmaan maailman paras luokkahenki. Kaikilla menee hyvin ja eikä ketään kiusata. Meiän koulussa on myös semmoinen koulukummi juttu. Se on semmoinen, että 5-6 luokkalaiset ovat koulukummeja(kuten minä) ja meillä on sitten ns.kummilapsia(1-2luokkalaisia). Autamme ja puolustamme heitä. Ja nyt meiän kouluun on ilmestynyt semmonen verso juttu. Tietääkö kukaan mikä se on? Tai onko teillä muilla koulussa tälläisia koulukummeja?

Vierailija

Koluni on normaalia tasoa ja oppilaita noin reilut kolmesataa kappaletta. Kolun evakko tilat ovat ahtaat, mutta kyllä ne menettelee. Koulumatka menee pyörällä/bussilla mukavasti, noin 20-25 minuuttia menee. Ja plus bussi odotukset! Kouluruoka on taas todella pahaa, mutta yritän sitäkin nauttia mahdollisimman hyvin. Mutta aina se ei onnistu...

Vierailija

Kouluni on ihan hyvä, mutta siellä on usein pahaa ruokaa.:(

Koulu matkani on n. 4 km onneksi pääsen sinne taksilla.

Opiilaita on 107. Siirryn ensi vuonna yläasteelle.

Vierailija

Koulumatka on tuollainen ihan sopiva, puolitoista kilometriä... Käsittääkseni koulua on remontoitu/laajennettu/tms. aika äskettäin, joten mukavat tilat on, ei siis mikään laho purkutuomion saanut paikka. Oppilaita on sellaiset 700, joten ei mikään pieni koulu. Koulussa on ihan kivaa, mutta ei kyllä oikein jaksaisi matikan, hissan, kielten ym. kaksoistunteja samana päivänä.

Vierailija

En ole ihan varma montako oppilasta koulussani on. Siinä on yndistettynä yläaste ja lukio, yläasteella on varmaan n. 400-550 oppilasta. Opettajat (varsinkin monet nuoret opettajat) ovat todella epäoikeuden mukaisia, eivätkä kaikki osaa edes opettaa. Meidän kouluun haalitaan kaikki sellaiset opet mitä muihin kouluihin ei oteta.. Koulussa en oikein viihdy koska luokkani on täynnä pelkkiä *sensuroitu* oppilaita, ja sama rinnakkaisluokilla. Meillä on koulussa nyt TET-jakso (työelämään tutustuminen), eli kaikki 9. luokkalaiset ovat 2 viikkoa töissä. Itse olen paikallisessa englanninkielisessä päiväkodissa ja tykkään olla siellä. Jäisin kyllä paljon mieluummin sinne kuin menisin kouluun.

Luokallani on 21 oppilasta ja koulumatkani on n. 2,5 km, jonka kuljen pyörällä, ja talvella kävellen.

Vierailija

Minun koulussani on reilut 320 oppilasta ja 50 opettajaa. Matkaa koululleni on reilut 200 metriä ja voin taittaa matkan mukavasti vaikka juoksemalla. Koulussa viihdyn yleensä vain silloin kun on liikkaa tai matskua ja n. 5 tunnin päivä. Kouluruoka on aina hyvää ja terveellistä, tosin... syön miltei kaikkea ruokaa paitsi mämmiä, inhoan sitä, mutta minkäs mahtaa. Koulupäiväni kestävät n. 5-7 tuntia ja joskus erityis tapauksissa 4 tuntia. Välitunneilla me pelaamme usein näitä pelejä: Jalkapallo, Kynttilä, 1-1, 1-2, 2-1, Äkkis, Aasi (koriksella tai temppupallolla) tai sitten Koris(1-1, 1-2 ja 2-1 ovat pallo pelejä).

Vierailija

Noo kyllä toi koulun taso on ihan hyvä. Matkaa on sellainen 14km ja menen bussilla sen. Ja se on aika iso oppilaita 785 kpl.

Vierailija

koulun taso on mielestäni hyvin korkea ja meillä on joku 350 oppilasta (yläasteella) ja minula on matkaa noin 1,5 km

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Meidän koulu on suoraan sanottuna laho romuläjä. Se revitään maan tasalle, heti tämän lukukauden jälkeen, heti kun minä sieltä lähden...&lt;br /&gt;<br />

Minulla on koulumatkaa 11km, täällä Karjalassa on matkat pitkät. Koulussamme on 54 oppilasta, meidän luokalla 7...Isoin luokka meidän koulussa. Opettajiamme emme voi sietää, kamalia! Ja meillä on se kaikkein kamalin... Yh...

<br />

No on pitkä matka. Pääkaupunkiseutulaisena minä en voisi ikinä tottua tuollaiseen matkaan.

Pitkä matka on toden totta. Lähimmälle kaupalle tässä kylässä on sentään vain 4km, se on lähellä...Sekin joku kaupan rotsko missä on vain tarpeellisimmat elin tarvikkeet, mutta jos haluaa esim. kenkäostoksille, pitää mennä 32km matka Kiteelle joka on tuossa lähellä...Minulta menee koulumatkaan 1,7tuntia...Pyörällä noin 0,7h... Pitkät on matkat...

Vierailija

Kouluni on ihan hyvätasoinen. Koulussani on n. 300 oppilasta, eli juuri sopivasti. Koulumatkani on n. 4 km, ja pyörällä se taittuu mukavasti. Pyörällä ajelen muutemkin paljon. Kouluruoka on usein suorastaan kaameaa mössöä, ja siihen toivoisin parannusta. Heh, kerrankin voi haukkua kouluruokaa jossain! Tänään meillä on yökoulu kello kuudelta (olemme siis yötä koulussa, ja teemme kaikkea kivaa), joten huomenna ei tarvitse mennä kouluun, Jes!

Vierailija

Kiva jos ihmiset viihtyvät koulussa, itse voisin elää sitä ilmankin. Koulu ei ole järisyttävän hyvätasoinen (köyhä, "raha- ja resurssikysymys"), mutta kyllähän sitä sietää. Joku kiva opettajakin on, lvkin ihan mukava. Ikävemmänpuoleisia opettajia on osunut kohdalleni neljä. Oppilaita on n. 500 ja koulumatka tyyliin 27 km, eli ei mikään juoksulenkki, ei ainakaan minulle: ). Välitunnilla ei saisi mennä kauppaan ja näin, jos minulta kysytään (tai vaikkei kysyttäiskään) se ei ole kivaa. Tilat eivät ole mitenkään hirvittävän mukavat, ihan ok, kyllähän koulu laitosmaisempikin voisi olla. (Heh, tämän viestin jälkeen kuvittelette minut hirveäksi valittajaksi??: ))

Vierailija

Kouluni on hyvätasoinen :) oppilaita on yli 200 Mun luokalla on 16 oppilasta koulumatka on noin 2km Koulussa on joskus kivaa joskus ei

Vierailija

Mainitsen vielä, että minun koulussani on (ylä-aste-osastolla) lähes 300 oppilasta, ala-asteesta en oikein tiedä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat