Nimmarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voitte mainita jos olette saaneet joidenkin julkisuuden henkilöiden nimmareita. Voitte myös kertoa milloin ja missä olette saaneet ne.

Itelläni on jalkapalloilija Michael Johnsonin sekä soutajien Sanna Sténin ja Minna Niemisen nimmari.

Sivut

Kommentit (32)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on Kari Lehtosen, Karri Rämö, Niclas Bäckström, Miika kiprusof, Teemu Selänne, Ron Hextalin nimmari tuli ku käytiin Amerikassa ja siellä oli mainos että "on Manday Ron Hextall is in tihs store givin autografes" (en oo varma jos kirjotin oikein), Jere Karalahti, Kari Korhonen, Gattiino, Ferioli, Rodricues ja Don Rosa.

Haluisin kaikkien AC/DC:n jäsenien nimmarit.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Tällä hetkellä minulla on siis Janne Ahosen nimmari kiihdytyskisoista Alastarosta. Sinne menin isäni kanssa moottoripyörällä 140 kilsaa minä kyydissä tietenkin. :D Great :D

Uusin nimmarini on Don Rosan nimmari. :D Don kirjoitti nimmarinsa Musta ritari-kirjaan. Huippua! ...(ja vielä kerran :D)...

Vierailija

Mulla on Don Rosan nimmari ja vahempieni,elikkä Heidi Heralan ja Seppo Maijalan...ne on mun kokeissa xD muutes _wonderlust_ ,mun luokkalaisen isä on on jussi69,mut ei mulla sen nimmarii oo :P

Vierailija

mulla on tero pitkämäen kuva nimmarilla sonnustettuna ja kahen saipan pelaajan nimmmari en muista mist sain sen tero pitkämäen kuvan mut sain neljännen luokan itsenäisyys juhlassa niitten saipan pellaajien nimmarit<3

Vierailija

Aki Sirkesalon nimmari..pyysin sen ku istui mun takana kutsuvierasleffassa.

Geena Davisin nimmari yhen kirjan päällikannessa, ja Ankantekijöiden nimmarit ja Don Rosan 2.

Vierailija

Minulla on Eoin Colferin ja tietenkin Don Rosan, Giorgio Cavazzanon, Freddy Miltonin, Daan Jippesin, Kari Korhosen, Cèsar Feriolin, Paco Rodriquesin ja Wanda Gattinon (Rosa, Cavazzano, Milton ja Jippes omistuksilla) nimmarit.

Vierailija

No onhan mul, eppu normaalin tyypien nimmarit.Marikon ja uniklubin ja sit jonku brightboysin ja tuhkalehdon......;)

//Haa, tulipas napattua Apulannan tyypien nimmarit, kera kuvien, ku olin Iisrokis pari kuukautta sitten.

Vierailija

Jari Tervon nimmarin sain silloin, kun Jari Tervo oli 18.9.2008 jakamassa nimmareita juuri ilmestyneeseen kirjaansa. Sain sekä kirjan että nimmarit, jonka hän kirjoitti siihen kirjaan. Mamban nimmarin sain hänen valokuvaansa, kun hän oli Savonlinnassa pitämässä konserttia. (Olin silloin siellä ukin luona) Juha Tapion nimmarin sain häneen silloin uusimpaan levyynsä. (se levy ei silloin ollut edes vielä tullut kauppoihin)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat