Viestimäärää tulee kun tänne kirjoittaa. Voi ei!

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Luin mielestäni että kun tänne kirjoittaa niin ei kasvata viestimäärää.

Nyt on niin että kaikki tänne kirjoittaneet olevat sitä kasvattaneet.

Mitä tämä on?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mitä väliä sillä oikeestaan on, eikö keskustelujen tarkotus oo muu kuin kerätä hulluna viestimäärää!?

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Eilen minulla kasvoi ja vähän sitä ihmettelin, mutta nyt ei kasva ja hyvä niin. Varmaan pieni paha moka, joka ollaan varmasti korjattu tai ainakin korjataan lähipäivinä! (Toivottavasti...)<br />

Ja Matille onnea 1000-viestin ylittämisestä ja tonnikerhoon pääsemisestä! : D

Kiitos, kiitos! Nyt taas nämä viestimäärät kasvavat.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:Minulla ei ainakaan kasva, onneksi. Tahdon myös kasvattaa viestimäärääni ainoastaan Ankkakeskusteluissa kuin näissä Pulinoissa. Onkos Ankkarock vaihtanut profiilikuvansa? Itse huomasin tämän vasta äsken. Heh, onpas taas hauska kuva.<br />

<br />

Mattiii kirjoitti:Jaa, en tiedä, ihmettelin sitä jo eilen.

<br />

Onneksi olkoon tuhannesta viestistä, olet sen tosiaan ansainnut viisailla ja hyvin ymmärrettävillä viesteilläsi. Kaipa minäkin sen rajan joskus rikki saan, vai mitä?

Kiitokset myös sinulle ja kiva kun joku tykkää ja ymmärtää minun viestejä. Ja kyllä sinäkin Mary-Kate sen tonnin rajan vielä ylität. Tsemppiä!

Vierailija

Darfun kirjoitti:Miksi ihmeessä jostain viestien määrästä tehdään näin iso juttu? Eihän sillä pitäisi olla mitään väliä montako viestiä on lähettänyt vai onko lähettänyt yhtään. Ei sillä ainakaan minulle ole mitään merkitystä.

Olen samaa mieltä

Vierailija

Eilen minulla kasvoi ja vähän sitä ihmettelin, mutta nyt ei kasva ja hyvä niin. Varmaan pieni paha moka, joka ollaan varmasti korjattu tai ainakin korjataan lähipäivinä! (Toivottavasti...)

Ja Matille onnea 1000-viestin ylittämisestä ja tonnikerhoon pääsemisestä! : D

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Voihan nakkisämpylä! Nyt menen keskustelemaan "Normaaleille" ankkasivuille, sillä mieluummin kasvatan viestimäärää (Viestimäärä on örsyttävä kohta proffassa) keskustelemalla ankkasuvusta!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat