Salatut Elämät

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Katsotko kyseistä kotimaista TV-Sarjaa? Itse katson aina jokaisen jakson.

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Maailman tyhmin ohjelma! En katso sitä juuri ollenkaan. Kerran vain jouduin katsomaan niitä yhden mun salkkarihullun kaverin luona ja se mun kaveri on nykyään enää entinen kaveri. (Ei enää nähdä ollenkaan)

Vierailija

Huono ja teennäinen ohjelma. Juoni menee suunnilleen että "voi ei toi jätti mut" "kaikki on lopussa" "se petti mua" tai joku tyyliin ihmissuhdeohjelma. Ei vaan jaksa kiinnostaa...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Harvapa tähän kysymykseen tarkemmin vastaa, mutta kysynpä kuitenkin: Katsotteko Salkkariremix-videoita YouTubesta?

No aina joskus tulee katsottua. Paras video on ehkä tämä: Ismo versus Seppo,the ultimate chase. Nauratti oikein kunnolla :D.

Vierailija

On kyllä loistava sarja. Suosikkihahmojani ovat tietenkin Ismo ja Seppo. :D Ja onhan se tämän päivän show pakko katsoa. Ja mukanahan ohjelmassa on Karin ja Panun Pihlajakadun Big Band.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Missä paikassa (siis kadulla) niitä jaksoja oikein kuvataan? Ollaan menossa Helsinkiin joululomalla, niin jos mennään läheltäkin sieltä.

Tämä tieto tulee myöhässä, mutta ehkä ensi reissulla? Ulkokuvaukset tehdään Eirassa, tiedän kadunkin nimen, Tehtaankadun eräs risteys Huvilakatu.

Olen asunut siellä ja samat on sisäpihatkin! Sisäkuvausket tehdään muualla.

Vierailija

Heh, heh! Nyt tuli jatkoa sille edelliselle Salatut Elämät-keskustelulle....

Noh, itseni mielestäni ohjelma on hyvin huono, enkä ole katsonut sitä vuosiin.

Vierailija

Pakko myöntää, että katson kyseistä ohjelmaa. Se vaan nappaa mukaan...Lempihahmot ovat Ulla(Tietenkin, mutta valitettavasti lähti poissa...), Kari, Seppo ja Isabella Holm. Isomo on vähän menettänyt pisteitäni silmissäni....Ja nuoret. Parhaat nuoret olivat Saku, Miia, Silja ja Kalle ja niiden jälkeen tuleet Aamu, Teemu, Ken ja Inka olivat myös hyviä. Mutta nykyiset ja entiset(Heli, Annika, Kasper ja Sauli) ovat huonoja.

Vierailija

Ennen kyllä katsoin, mutta nykyään en enää muuta kuin jos on erittäin tylsää. Ohjelmaa on tehty liian monta jaksoa enkä jaksa katsoa sitä enää.

Vierailija

Tämä meni omastani mielestäni jo liioittelun rajalle! Heh! :] Salkkarit on ihan huonoja! Ainoat henkilöt, jotka muistan, ovat Ismo, Seppo ja Kari.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat