Oletko lukutoukka?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on paksuin lukemasi kirja? Luetko paljon? Montako romaania sinulla on kirjahyllyssäsi? montako kirjaa olet lukenut?

Paksuin lukumani kirja on Harry Potter ja feeniksinkilta(sivuja 1050)

Luen todella paljon kirjan 3-7 päivässä(riippuu paksuudesta). Minulla on yli 100 romaania? Olen lukenut kuitenkin yli 300 kirjaa tai jotain sinne päin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lun aika paljon ja nopeasti. Paksuin lukemani on varmaan se Feeniksin kilta taikka yksi Narnia-kirja jossa on kaikki ne tarinat yhdessä. Tykkään lukea dekkari- tai fantasiakirjoja ja joskus romaaneja. Kestosuosikki kirjasarjani on ehdottomasti Harry Potter ja oonkin lukenut jokaisen kirjan niistä vähintään kaksi kertaa. Luen kanssa aika paljon ruotsinkielisiä kirjoja ja joskus lainailen koulun kirjastosta. Viimeisimmät lukemani kirjat ovat: Vargbröder:Havets fångar, Hemligheten ja ne kaikki Harry Potter-kirjat jotka taas lukaisin ennen uutta vuotta. Nyt on menossa kirja jonka nimi on Vargbröder:Demonernas Port. Mutta tänään lukemiseni koostuu kyllä pääosin historiasta koska meillä on hissan kokeet huomenna.

Vierailija

Olen. Ja iso sellainen. Lainaan aina kirjastosta paksun kirjan ja luen sen kotona. Tällä hetkellä on menossa James Bond kirja Pallosalama. Paksuin lukemani kirja on varmaan yli 1000 sivunen. Ei tuu muita mieleen kuin Feeniksin kilta. Olen myös lukenut varmaan yli 100 eri kirjaa. Opin lukemaankin eskarissa eli olen siitä lähtien alkanut lukea kirjoja armottomasti.

Vierailija

Ei ole kovin paksu kirja. Kirjastoautosta laínaamani Nälkäinen Kummitus- kirja, jossa oli Murryn parhaita Mikki-jatkosarjoja. Oli siinä noin jokunen yli 300 sivua. Olen vielä vasta 8v, joten en lue vielä hirveän paksuja kirjoja.

Vierailija

En ole mikään lukutoukka mutta luen silti paljon ja paksuimmat lukemani kirjat ovat:

1.Shogun 1146 sivua.

2.Harry potter ja Feeniksin kilta 1050 sivua.

3.Taru sormusten herrasta kuninkaan paluu 540 sivua.

Siinähän ne olivat.

Vierailija

Olenhan minä aikamonen lukutoukka. Lueskelin kolmoseen asti lähes jokaisen lastenkirjan ja sen jälkeen siirryin nuorten romaaneihin. Sieltä luin kaikenlaista ja luin niitä sitten kutoseen asti, jolloin aloin lukemaan aikuisnuorten kirjoja. Tällä hetkellä luen enemmikseen aikuisnuorten kirjoja ja paljon olen nyt niitäkin kahlannut ja niitä on ikävän vähän... Jonkin verran aikuisten kirjojakin olen lukenut kuten aikuisten Remeksiä. Fantasia kirjat eivät ole koskaan kiinostaneet, kuin Potter-sarja, Perillinen-Trilogia ja Tarusormukset. Luen myös muutamaa sarjaa nuorten- ja lasten puolelta aktiivisesti. Myös uusimmat nuorten kirjat yleensä luen, riippu aiheesta. Kirjoja on tullut luetuksi monta kappaletta ja kyllä varmasti yli sata. Ja pisin lukemani kirja on varmaan Feeniksin Kilta ja toiseksi pisin on varmaan Nancyn elämänkerta...

Vierailija

Minä en ole todellakaan lukutoukka. Harry Potter ja Feeniksin Kilta on pisin lukemani kirja, ja Pottereita luenkin mielelläni!

Vierailija

Olen.luen paljon noin 50-130 paksuisia kirjoja.Mutta paksuin lukemani kirja on vaan noin 200 sivuinen.Luen myös tosi tosi tosi paljon sarjakuva.

Vierailija

Oon TODELLAKI lukutoukka.Menee suunnillee 3-6 150 sivusta päivässä.Kaverit ihmettelee miten voin lukea niin nopeasti:D

Vierailija

Paksuin lukemani kirja on varmaan Harry Potter ja Feeniksin kilta... Joo, olen lukutoukka. Kirjahyllystä löytyy monta romaania...

Aku Ankan taskukirja, romaani on paksu kirja jossa on joku tarina...

Vierailija

Merimaria kirjoitti: Aku Ankan taskukirja, romaani on paksu kirja jossa on joku tarina...

Kyllähän minä tiedän, mikä romaani on. Tarkoitin vain, ette ole niin kuin tutkaillut kirjahyllyä, enkä siis tiedä, onko kirja, jonka näen ohimennen, romaani. Enkä todellakaan tiedä, kuinka monta romaania siellä hyllyssä on.

Vierailija

Kyllä, olen lukutoukka, joka lukee erittäin paljon kaikenlaisia Aku Ankkoja. Nyt on menossa elämäni paksuin kirja: Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinen. Aku Ankkoja luen niin innokkaasti, että luen niitä usein kun syön jotakin.

Vierailija

Juu, luen paljon. Paksuin lukemani kirja on se Harry Potter ja Feeniksin kilta. Siinä oli lukemista!! :) Lukisin paljon enemmän, mutta meidän koulussa pitää lukea jotain tylsiä "klassikkoja"... Niitä ei vain meinata jaksaa kahlata loppuun. Nyt olen vähän lipsunut ja lainannut kirjastosta Animorphs-kirjoja. Ne on tosi hyviä ja JÄNNIÄ.

Vierailija

En minä mikään lukutoukka taida olla. Pisimpiä lukemiani kirjoja on luultavasti joku Pottereista... Sarjakuvia kyllä luen paljon. : )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat