Oletko hyvä piirtämään.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, oletko siis hyvä piirtämään? Se saa olla mitä tahansa, vaikka vessanpönttö mutta kunhan kerrot sen mitä olet hyvä piirtämään niin kelpaa, jos olet hyvä useammassa piirros-lajissa niin kerro toki, olen erittäin kiinnostunut. Itse nimittäin piirrän uskomattoman hyvin nämä asiat; Lohikäärmeet sun muut taruhirviöt, huoneet (esineet mukaan lukien), Superkärpänen sarjakuvan henkilöt (minun itse keksimäni sarjakuva). Kuten äsken varmaan huomasitte, voitte myös laittaa oma keksimänne hahmon. Aion muuten lähettää sen superkärpäsen Galleriaan "sekalaiset"-osioon.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Hmm, riippuu ehkä miltä kantilta katsotaan. Siis että verrataanko johonkin, vai vaan mitä on saanut vaikka kuviksen numeroksi? Kahtena viimevuonna, minulla on ollut numerona kuviksesta 9½.

Sitten tämän vuoden töistä mitä on ollut 11kpl, numeroina on ollut 9½(kuviskansio, vapaa aihe), 8(jäljennös linnasta), 9(sisustus suunitelma, vapaat huonekalut) 10 (sarjakuva hahmo, vapaa valinta), 9(öljyvärimaalaus, jostain ihme taulusta), 8 (akvaario kuva kolmiuloitteisena, kaloineen päivineen) , 7-(manga hahmo mistä vaan mangasta), 10(kukka-asetelma), 9-(sama kukka-asetelma, hiilipuikoilla), 8(nykytaidetta), 8-(erilainen muoto nykytaiteesta).

Vierailija

Itseni mielestä olen ihan hyvä piirtämään Ankkoja. Oon lähettänyt Galleriaan kuvia, mutta niitä ei ole laitettu vieläkään sinne. Harmi.

Vierailija

Olen todella hyvä piirtämään. (saattaa johtua siitä, että isosiskonikin on todella hyvä piirtäjä) Etenkin Ankkoja. Varsinkin Taikaviitan piirtäminen on erikoisalani.

Vierailija

Osaan piirtää todella hyvin Ankkalinnan hahmoja. Olenhan saanut melkein joka vuosi kuviksesta täyden kympin.:)

Vierailija

10-K kirjoitti:Osaan piirtää todella hyvin Ankkalinnan hahmoja. Olenhan saanut melkein joka vuosi kuviksesta täyden kympin.:)

sama täällä :)

Vierailija

En ole kovin hyvä piirtämään, mutta olen suunnitellut oman hahmon jonka nimi on Lorena. Piirrän yleensä ihmisiä ja olen hyvä tekemään niille vaatteita. Piirrän myös mallista.

Vierailija

Akua olen superhyvä piirtään ja olen lähettänyt 3 kuvaa mutta vain yksi niistä on Aku. En ole muita jaksanut lähettää.

Vierailija

Joo en osaa piirtää ollenkaan jotain tikku ukkoja ja niitäkin heikosti , mutta varmasti ihan mukava harrastus , jos taitoa löytyy.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Nykyään oon mutta ennen en ollu ja sen takii moni voi luula et oon huono koska mulla on mun huonoja kuvia Galleriassa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat