Mitä ohjelmia katselette?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noo Simpsoneita ja Pakoa eipä oikeen muuta.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Katson aika vähän telkkaria, ainoastaan saksalaisia poliisi-sarjoja. Kaverit pilkkaavat, mutta kyllä sitten nähdään kun saan saksankokeesta kympin niitten ansiosta! (vaikka kymppiä tuskin koskaan tulee...)

Vierailija

En mä ainakaan naura sille, että katot salkkareita, vaikka se mun mielestä onki huono ohjelma...

Mä katon Hannah Montanan, jos satun muistamaan ja Avaraa luontoa joskus :D Yleensä katon vanhoja nauhotuksia tai DVD:itä... :)

Vierailija

Hmhmhm...

Tässä nyt näitä: Elämeni eläimet: Huippulääkärit, Simpsonit, Idols, Tanssii Tähtien Kanssa, Amazing Race, Selviytyjät, Amerikan gladiaattorit, Nakke Nakuttaja, Uutiset ja välillä jotain dokumentteja.

Yleensä katson DVD:ltä jotain hömppäkomediaa tai kauhua. Joskus tulee katseltua jotain fantasiaa, ja piirrettyä.

Vierailija

MÄ en jaksais katoo töllöö noin paljon, mutta nähtävästi joku jaksaa :D (Pärjättiin me ilman telkkariiki pari viikkoo, kun se oli rikki....)

Vierailija

Aika sekalaista mutta tässä nyt jotain:

Hannah Montanaa, Avaraa luontoa, jos tulee jotain Disneyn Akuleffoja tai muuta sellaista, joskus Idolsia, joskus Fiksumpi kuin koululainen

ja joskus Pokemonia (älkää naurako). Ja sitten satunnaisesti joitakin

muita ohjelmia.

Vierailija

Kimiiii kirjoitti:Noo Simpsoneita ja Pakoa eipä oikeen muuta.

Ai-niin simpsneitahan minäkin katson!(en kuitenkaan joka jaksoa.)

Vierailija

Niin, että kyselisin tässä, että mitäs sitä tv:tä katsellaan?

Kenties piirrettyjä? Vaiko sarjoja?

Elokuvia minä katselen, sekä päivittäin salatut elämät(älkää pliis naurako):^)

Vastatkaa rehellisesti, tai ei sitten ollenkaan.:^)

Vierailija

Katson Simpsoneita, The Amazing racea, Miten se tehtiin ja Poliisikamera käy ohjelmaa, myös piirrettyjä sillon tällöin...

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nykyään: Sairaala, Sairaalan syke, Ennätystehdas, Uskomattomat videot, Jackpot. jne...

R.I.P: Pelastajat, Ihmemies MacGyver, Salatut elämät, Tuntemattomat.

Tulevia: Meidän isä on parempi kuin teidän isä(?), Piiri(En ehkä katso?).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat