Cooperin testi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko juossut kyseisen testi ja jos olette niin paljon juoksitte

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

En ole juossut, mutta 2000km testin olen juossut. Siinä meni 9-10 minuuttia. Ihan hyvästi minun mielestäni. Tuli yllättvän hyvä tulos.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:En ole juossut, mutta 2000km testin olen juossut. Siinä meni 9-10 minuuttia. Ihan hyvästi minun mielestäni. Tuli yllättvän hyvä tulos.

Ohhoh, taidat olla aika nopea, autollakaan ei noin nopeasti tuota matkaa pääse... ;)

Blöh, olen juossuu tuon niin monesti että en muistakkaan parasta tulostani...Jonnekkin olen sen ylös kirjoittanut..hmm, minnekköhän...

Vierailija

Cooperia en ole juossut, mutta puolicooperin olen viime vuonna. Tulos taisi olla 1240 m. Nyt saisin kyllä paremman.

Vierailija

Hahaa! tänään meillä koulussa liikkatunnilla oli Cooperin testi ja paransin ennätystäni 3350 metriin ja tein samalla koulun ennätyksen.

Vierailija

Mä oon juossut vaan kerran, ja silloin mulla oli just loppunut flunssa, joten voimat eivät olleet parhaat juoksuun, ja sain vielä sen jälkeen uudestaan flunssan. Ja tuloksena sain ihan hyvän 2750m

Vierailija

Olen juossut puolikuupperin ja 2 norm. kuupperia. Tulokset oli numerona 9 aina. Kaksi noista testeistä oli ratajuoksua,eli puoli- ja 1 kokokuupperi. Ja yksi koko kuupperi maastojuoksua. Siinä maastossa oli kaikenmailman portaita ja ylämäkiä. Ja matkakin oli opettajan mukaan SUUNNILLEEN 500 metriä, mutta eipä voi mittään. Aina ne ovat olleet yhtä inhottavia ne testit kylläkin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat