Mikä uskonto sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun uskontoni on ortodoksisuus. Mikä teidän uskontonne?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olen ev. lut. Ketkä täällä sivuilla ovat käyneet riparin? Itse kävin viime kesänä. Mitä tykkäsitte? Mun mielestä ainakin oli ihan kivaa.

Vierailija

Ihan se yleisin suomessa eli evan. luterilainen, vai miten se kirjoitetaan? Itse en pidä sitä kovinkaan henkilö kohtaisena, vihaan vain sitä kun uskontoa pilkataan, jota ei onneksi tässä keskustelussa tapahtunut:)

Vierailija

mä en oo missään uskonnossa.ja ne jot ei haluu kertoo uskontoaan ei sit kerro ja ne jotka haluu nii kertoo,yksinkertaista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: RE:Mikä uskonto sinulla on?

SUPER-FANI - 19.07.10 07:48 (ID 590616)

Evankelilaisluterilainen

niin minäkin,mutta en kuulu kirkkoon,vanhempani kysyivät tahdonko olla siinä enää ja minä vastasin että en.en ole yltiö-uskovainen,mutta uskonto on

todellakin oma asia,paitsi että uskonto ei voisi juuri tämän vähempää kiinnostaa.

Vierailija

Olen

Lainaus:
SUPER-FANI kirjoitti:

Evankelilaisluterilainen.

Eipä ole mielestäni mikään suuri salaisuus...

MRL kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
Mikä uskonto sinulla on?

mr.latettaja - 20.07.10 08:09 (ID 591635)

Olen

Lainaus:
SUPER-FANI kirjoitti:

Evankelilaisluterilainen.

Eipä ole mielestäni mikään suuri salaisuus...

MRL kuittaa.

Ei minunkaan mielestä ja se on:Evankelilaisluterialainen.Menikö oikein?

Vierailija

[quote]RE:Mikä uskonto sinulla on?

Hanhihannu - 03.10.08 09:41 (ID 207744)

On uskonto loppujen lopuksi oma henkilökohtainen asia. Vaikka sen voi kertoa niin voi se olla siltikin henkilökohtainen asia Aleksi. ;D

Mutta itsekkin kuulun evalkeli luterialaiseen kirkkoon enkä pidä sitä kauheana salaisuutena.[/i

oikeastaan sen voi salata tai kertoa jos haluaa

Vierailija

Re: RE:Mikä uskonto sinulla on?<br /><br />Ankka19 - 20.07.10 08:18 (ID 591658)<br /><br />[quote kirjoitti:
RE:Mikä uskonto sinulla on?

Hanhihannu - 03.10.08 09:41 (ID 207744)

On uskonto loppujen lopuksi oma henkilökohtainen asia. Vaikka sen voi kertoa niin voi se olla siltikin henkilökohtainen asia Aleksi. ;D

Mutta itsekkin kuulun evalkeli luterialaiseen kirkkoon enkä pidä sitä kauheana salaisuutena.[/i

oikeastaan sen voi salata tai kertoa jos haluaa

Minustakin se on henkilö kohtaista jos sitä ei tahdo paljastaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat