Indiana Jones

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootteko nähny Indiana Joneseja entä pidittekö te niistä? Mä oon nähny ne kaikki vika oli kyllä niistä paras.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minä ostin Citymarketista 3 ensimmäistä yhdessä pakkauksessa. Seuraavana päivänä olin kipeä enkä voinut mennä kouluun. Sillä aikaa kun kaverit olivat koulussa, minä katsoin Indiana Jones -elokuvia. Ne kolme ensimmäistä olivat järjestyksessä Indiana Jones ja Kadonneen arkun metsästäjät (siinä Indy etsii Liitonarkkua), Indiana Jones ja Tuomion temppeli (siinä Indy menee intiaan Maharazan temppeliin) ja Indiana Jones ja Viimeinen ristiretki (siinä Indy etsii Graalin maljaa).

Laturi Tapio

Vierailija

Oon nähnyt kolme ekaa ainakin 5 kertaa. Uusimman oon nähnyt kerran, kävin kattoon sen elokuvissa. Ne on aivan parhaita.

Vierailija

FCHämeenlinna kirjoitti:Ootteko nähny Indiana Joneseja entä pidittekö te niistä? Mä oon nähny ne kaikki vika oli kyllä niistä paras.

Jep mäki oon nähnyt ne kaikki mutta musta eka tai kolmas oli paras

Vierailija

Olen nähnyt kaikki ja vika oli paras, mutta avaruusoliojuttu oli aika kummallinen. Tein ekan keskustelun Indiana Jonesista, mutta ei haittaa.

Vierailija

Kaikki olen nähnyt ja kaikki obat hyviä, mutta neljännessä liioitellan kyllä jo liikaa...

Mayoen rakennusten keskellä on UFO.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat