Kuinka pitkälle heität keihästä, entä kiekkoa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kysymys lukee otsikossa. Itse heitän kiekkoa jotain 25 metriä.

Kommentit (12)

Vierailija

Heh, itekkin meinasin tänään kysyä että kuinka pitkälle heitätä keihästä. Hassua:D

600 gramman keihäs lentää pituuteen 31,5 metriä. Heitin sen viimeviikolla liikunnassa. Ope katto huuli pyöreenä vierestä. Se oli kolmas heitto mitä olen oikealla keihäällä heittänyt, mutta kotona heittelen puusta itse tekemää keihästä aika usein.

Kiekko heitän noin 20 metriä, ei vahva laji, ja sitäkin olen heittänyt vain kaksi kertaa liikuntatunnilla.

Kuula työnnän 9,95 metriä, ja kuulan painoa en muista mutta ope sanoi että on semmoinen mitä yläastelaiset käyttää. Ja senkin tein tänä vuonna yläasteen liikunnassa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Keihään viskaan ikäryhmäni kärkipäähän, mutta tulosta en kerro, koska se antaisia osviittaa iästäni. Kiekkoa heittelin viimeksi pari kesää sitten, mutta se ei oikein pitkälle minun käsistäni (ainakaan silloin) lentänyt.

Vierailija

djlordi kirjoitti:600g keihästä heitän jotakin 25 metriä.

Ok, minäkin olen heittänyt noin 25 metriä keihästä.

Vierailija

Joo, omituista.

Mutta yksi tyyppi, jonka tunnen, on tosi huono urheilussa. Keihästä se heitti vain vähän yli 5 m.

Vierailija

En tiiä sen keihään painoo mitä koulussa heitetään, mutta siellä tulos on huimat 6 metrii 8-DDD Tiiän, oon niiiiin hyvä liikunnas >:D

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Kiekosta en tiedä, kun en ole kokeillut. Lumikiekolla tietenkin, ja se kantoi n. 20 metriä...

Keihästä tosiaan koitin tuolla stadionilla. Eihän se kantanut viittä metriä. Ruipelo kun olen!

Korrella tosin keihäs on lentänyt parhaimmillaan 25 metriä.

-Aape-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat