AC/DC

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka kuuntelee tätä mahtavaa Australialsita Hard Rock bändiä? Mun mielestä se on paras bändi. Mulla yks niitten Tupla DVD ja 5 CD:tä, aion tosin ostaa enemmänkin. Tykkään enemmän Brian Johnsonin aikaisista biiseistä kuin Bon Scotin aikaisista. Parhaita kappaleita on mm. You Shook Me All Night Long, Highway To Hell, Hells Bells ja T.N.T.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mr.A.A turhaa sinä valitat, koska 4TEHWIN VALITTAA IHAN AIHEESTA! Mitä jos kaikki tekisivät jokaisesta maailman bändistä keskustelun? Ihan hullua olisi! Sama kuin tehtäisiin keskusteluja "Oletko maistanut omenaa?", "Oletko ikinä haukannut omenaa?", Oletko ikinä syönyt luumun?".

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

MaD kirjoitti:Mr.A.A turhaa sinä valitat, koska 4TEHWIN VALITTAA IHAN AIHEESTA! Mitä jos kaikki tekisivät jokaisesta maailman bändistä keskustelun? Ihan hullua olisi! Sama kuin tehtäisiin keskusteluja "Oletko maistanut omenaa?", "Oletko ikinä haukannut omenaa?", Oletko ikinä syönyt luumun?".

MaD, maanantaina saatan päästä rekkaamaan ruattin sivuille.

Vierailija

MaD kirjoitti:Mr.A.A turhaa sinä valitat, koska 4TEHWIN VALITTAA IHAN AIHEESTA! Mitä jos kaikki tekisivät jokaisesta maailman bändistä keskustelun? Ihan hullua olisi! Sama kuin tehtäisiin keskusteluja "Oletko maistanut omenaa?" "Oletko ikinä haukannut omenaa?", "Oletko ikinä syönyt luumun?".

Hahhahhhaa, nuopa ne olisi aiheita... ;) Totta, bändejä on miljooni, Tehwin kirjoittaa asiasta, sen tietää kaikki! Ei näin, yksi musiikki-topicci on, se riittäisi... :^/

Totta, bändejä on miljoonia!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

MaD kirjoitti:Mr.A.A turhaa sinä valitat, koska 4TEHWIN VALITTAA IHAN AIHEESTA! Mitä jos kaikki tekisivät jokaisesta maailman bändistä keskustelun? Ihan hullua olisi! Sama kuin tehtäisiin keskusteluja "Oletko maistanut omenaa?", "Oletko ikinä haukannut omenaa?", Oletko ikinä syönyt luumun?".

Ooo kivaa mäkin oon siellä :) Ja oon MaDin kaa samaa mieltä

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

No sehän on hienoa!

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Kuka kuuntelee tätä mahtavaa Australialsita Hard Rock bändiä? Mun mielestä se on paras bändi. Mulla yks niitten Tupla DVD ja 5 CD:tä, aion tosin ostaa enemmänkin. Tykkään enemmän Brian Johnsonin aikaisista biiseistä kuin Bon Scotin aikaisista. Parhaita kappaleita on mm. You Shook Me All Night Long, Highway To Hell, Hells Bells ja T.N.T.

Tällä hetkellä mulla on 10 levyä ja 2 DVD:tä. Kuka on muuten hankkinut bändin uusimman levyn Black Ice:n?

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

HEI!

Nyt tässä vaiheessa ennakoin tilannetta ja huomautan, että KAIKKI YKSITTÄISET BÄNDIKESKUSTELUT VOI LIITTÄÄ MUSIIKKI-TOPICCIIN! Eli joka bändille ei tarvitse tehdä omaa topiccia!

Joten arvelen, että tästä tulee muuten taas yksi buumi...

Vierailija

Hei nahtis! se on back in black ja että kaikki ac dc:n biisit on hyviä.Olen tavallaan ac-dc ekspertti...ac-dc rocks!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat