Elokuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minkälaisista elokuvista tykkäätte? minä pidän kauhu,komedia ja fantasiaelokuvista. suosikki leffani on Pan's Labyrint.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vähän kaikenlaisista, eniten pidän jännityksistä, kauhuista ja toiminnasta. Myös vanhat leffat ja erityisesti film noir uppoavat täysillä.

Vierailija

Minä pidän kauhu/jännitys, toiminta ja komedia leffoista, paras komedia leffa (tähän asti) on "Mies ja alaston ase" ja paras kauhu/jännitys leffa (tähän asti) on Lordin "Dark floors" sekä paras toiminta on (tähän asti) "Terminator 1, 2 ja 3".

Vierailija

Uusin Batman oli aika hyvä. Se oli synkkä ja täynnä toimintaa. Muita hyviä mm. on Batman Begins, Terminator Trilogia, suurin osa James Bondeista ja Pirates of the Caribbean elokuvat.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Uusin Batman oli aika hyvä. Se oli synkkä ja täynnä toimintaa. Muita hyviä mm. on Batman Begins, Terminator Trilogia, suurin osa James Bondeista ja Pirates of the Caribbean elokuvat.

Samaa mieltä

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Minä pidän kauhu/jännitys, toiminta ja komedia leffoista, paras komedia leffa (tähän asti) on "Mies ja alaston ase" ja paras kauhu/jännitys leffa (tähän asti) on Lordin "Dark floors" sekä paras toiminta on (tähän asti) "Terminator 1, 2 ja 3".

Onko se Lordin Dark Floos jo kaupoissa? Jos on niin menen ostaa sen. :)

Vierailija

Mulla on suunnilleen joku Pokemon4ever.

5.1.10: Oho, tälläinenkin löydetty. Tuona päivänä kirjoitin jotain 50 viestiä.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Capzi, anteeksi! En tiennyt että tästä aiheesta on jo topic kun tein sen uuden! Olen todella pahoillani. Anteeksi..

Ei nyt ollut kuin Off-topicia.. anteeksi siitäkin!

Vierailija

Olen nähnyt. Minusta se oli hyvä. Ei huonoin eikä parhain, mutta siltä väliltä. Daniel Graig on hyvä näyttelijä, ja toi mielestäni uuden ulottuvuuden Jamesin hahmoon. CoS:ssa oli useita pieniä virheitä ja epäloogisuutta, mutta se oli hyvä leffa. Hyvä jatko mahtavaan elokuvasarjaan.

Vierailija

Pidän huumori, musikaali (ei kaikista) ja toimintaleffoista kauhukin käy =) Parhain elokuva on The simpsons movie (simpsonit on paras sarja ikinä <3), mamma mia (koska abba on paras <3), james bondit on hyviä ainakin ne missä on pierce brosnan (mitenköhän se kirjoitetaan) ja kauhuelokuvista parhain on Orpokoti (tosi hyvä espanjalainen)! Näistä kaikista parhain on simpsons movie

Vierailija

Unohdin mainita tieteisleffat, sillä ne on ihan ehdotonta parhaimmistoa, varsinkin legendaarinen 2001: Avaruusseikkailu. Tieteiskirjallisuuden ystävänä pidän niistä elokuvista paljon varsinkin jos ne pohjautuvat johonkin lukemaani kirjaan. Star Warsit ovat myös hyviä. Kauhua ja tieteiselokuvaa yhdistävä Alien-saaga on aivan mahtava. Starship Troopperseihin vähän petyin, Heinleinin klassikkokirjoista olisi ollut ainesta parempiinkin filmeihin. Seuraavaa Star Trekkiä odotellessa...

Kauhuista taas Romeron zombie-filmit, Hitchcockin Psyko, Omen - Ennustus, Rosemaryn painajainen, vanhat klassiset kauhupätkät kuten Dracula ja tottakai kauhun mestariteos, edelleen ihmisiä pelottava kauhupätkä Manaaja. Nykykauhu tyyliin Saw menee vielä, vaikka ne ovatkin enemmän kuvottavia gorefestejä kuin jännittäviä kauhufilmejä. Slasherit kuuluvat myös suosikeihini.

Peachy: Kirjoitit Piercen nimen ihan oikein.

Vierailija

Tykkään Komedioista,fantasialeffoista ja Tieteis elokuvista(eli kaikki Starwarsit ja Startrekit ja sen semmoiset avaruuselokuvat).Paras elokuva jonka oon kattonut on Starwars Jedin paluu.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat