lemmikit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onkos teillä omia lemmikkejä minulla on kani

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Meillä oli kaksi koiraa mutta sitten isä tuli allergiseksi ja ne annettiin pois! Ehdin olla niiden kanssa 2 vuotta! Kiva kun teillä on eläin seuraa!(siis niillä joilla on eläin). Te joilla ei ole eläintä yrittäkää pärjäillä! =)

Vierailija

Liskon? Sekin olisi kiva lemmikki. Se toisikin täydennystä suvun terraariokokoelmiin, koska minulla on tarantella ja enolla käärme...

Vierailija

Tästähän on jo aihe!

No mutta kuitenkin, meillä on 1koira, merkiltään: Pyrre eli pyregneidenpaimenkoira ja sen nimi on Tufe. Nyt meillä on myös tätini koira, Ruttu ja vain sen aikaa kun hän on U.S.A:ssa lomalla, se on sekarotuinen. :^)

Vierailija

Hups, siis sen nimi EI ole Tufe, vaan Tuffe...Se on noin vuodenvanha. Ruttu on 4vuotta vanha...Ja siis jottei tule väärinkäsityksiä, Ruttu-koira on sekarotuinen, ei tätini... ;)

Vierailija

Minulla on kaksi kesyrottaa. Toinen on isokokoinen, sen väri on agouti/berkshire. Toinen on pienempi, sen väri on agouti/hooded. Ne ovat minun ensimmäiet omat lemmikit. Meillä oli kissa.

Vierailija

Meillä on Siru joka on Tiibetinspanieli ja sillä on 5 pentua ikävä kyllä Siru sai seitsemän pentua mutta 2 kuoli

Vierailija

roope97 kirjoitti:onkos teillä omia lemmikkejä minulla on kani

Me saadan 3/tammikuuta koiran.Se on silloin 12 kuukautta vanha.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meillä on musta-oranssi-valko värinen tyttökissa. Sen nimi on Toivo. Se on todella söpö, vaikka saakin joskus yhtäkkiä raivokohtauksia. Tekee 180 hyppyjä ym voltteja. Toivo on rodultaan maatiaiskissa. Se on myös hyvin tottelevainen. Osaa joskus antaa tassua.

Vierailija

Meillä (siis meidän perheellä) on: Koira ja 2 kissaa. Minulla on 10 jauhopukkia(kovakuoriaisia, joista yritän kasvattaa ruokaa tarantulalle. Ja tieteellinen nimi näille pienille kovakuoriaisille: Tenebrio molitor.) ja chilentarantula (Iso hämähäkki (siltä varalta, jos joku ei tiedä mitä tarantula tarkoittaa, hyvin epätodennäköistä. :)). Tieteellinen nimi kyseiselle tarantellalajille: Grammostola rosea.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat