Keräilettekö te Aku Ankan ristikkolehteä?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Niin elikkä keräättekä te Aku Ankan ristikkolehteä? Minä ainakin ostan jokaisen Aku Ankan ristikkolehden. Minusta ne tehtävät on vähän liian helppoja.

Kommentit (12)

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:

Nuno kirjoitti:En keräile sitä, minulla ei ole yhtään Aku Ankan ristikkolehteä. Milloin se ristikkolehti ilmestyy, joka toinen kuukausiko?

Aku Ankan ristikkolehti tulee keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella. Minä en tiedä kuinka monta kuukautta niiden välissä on. Ehkä joka kolmas kuukausi. En ole varma.

Pienen laskutoimituksen jälkeen todella saadaan selville, että niiden pitäisi ilmestyä kolmen kuukauden välein. Minulla ei ole yhtään Aku Ankan ristikkolehteä.

Vierailija

En keräile sitä, minulla ei ole yhtään Aku Ankan ristikkolehteä. Milloin se ristikkolehti ilmestyy, joka toinen kuukausiko?

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Nuno kirjoitti:En keräile sitä, minulla ei ole yhtään Aku Ankan ristikkolehteä. Milloin se ristikkolehti ilmestyy, joka toinen kuukausiko?

Aku Ankan ristikkolehti tulee keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella. Minä en tiedä kuinka monta kuukautta niiden välissä on. Ehkä joka kolmas kuukausi. En ole varma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat